فروش سایت و دامنه اینستاگرام ها (برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید سایت و دامنه اینجا کلیک کنید)

بررسی قابلیت اینستاگرام به نام عکاسی پرتره

  • ۱۱۹۸

اینستاگرام یکی از محبوب ترین پیام رسان های کاربران ایرانی می باشد که با گذشت زمان شاهد پیشرفت های فراوان و افزایش قابلیت های آن هستیم .
قابلیت عکاسی پرتره به نوعی از عکاسی گفته می شود که در آن تمرکز و فوکس روی سوژه ی عکاسی قرار می گیرد و پس زمینه ی سوژه تار می شود تا توجه به سوژه ی مورد نظر جلب شود .
طبق گزارش های ارائه شده توسط وب سایت تک کرانچ این قابلیت در هنگام گرفتن استوری ظاهر خواهد شد و به کاربر امکان انتخاب نوع داده می شود . این به این معناست که اینستاگرام در برابر پیشرفت تکنولوژی بسیار منعطف بوده و خود را به حالت پرتره در آیفون 7 و نسل های پیشرفته تر و جدید تر گوشی های اندرویدی رسانده است .

[به‌روزرسانی] اینستاگرام برای ارائه قابلیت عکاسی پرتره آماده می شود

با وجود آنکه وب سایت تک کرانچ این اطلاعات را ارائه داده است اما خود اینستاگرام در برابر درخواستی مبتنی بر توضیحات بیشتر در رابطه با قابلیت عکاسی پرتره مقاومت کرده و از آن امتناع ورزیده است . با این حال وب سایت تک کرانچ یادآور این رفتار در زمانی که شواهدی برای اضافه شدن قابلیت اشتراک گذاری تصاویر  Giphy GIF به دست کاربران رسیده بود ، شده است .
علاوه بر آن آیکون این قابلیت در نسخه ی ویژه ی کاربران اندرویدی مشاهده است و این گمان می رود که در نسخه ی مخصوص کاربران ios نیز این قابلیت در حال آزمون و خطا می باشد . در حال حاضر موبایل های پیشرفته ی امروزی همانند آیفون 10 از این ویژگی عکس برداری برخوردار می باشند اما در صورتی که اینستاگرام بتواند این قابلیت را به طور مستقیم در خود جای دهد ، می تواند برتری شایانی نسبت به اپ های مشابه نظیر اسنپ چت پیدا کند .

فروش سایت و دامنه اینستاگرام ها (برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید سایت و دامنه اینجا کلیک کنید)

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

فروش سایت و دامنه اینستاگرام ها (برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید سایت و دامنه اینجا کلیک کنید)