-
يكشنبه, ۹ دی ۱۳۹۷، ۰۸:۲۴ ق.ظ
-
۱۳۷۷
اگر در هنگام بارگیری برنامه یا خوراک خود در اینستاگرام مشکل دارید، مراحل عیب یابی ما را دنبال کنید. شما ممکن است قادر نباشید عکس ها را در مناطقی با Wi-Fi یا سیگنال تلفن همراه ضعف بارگیری کنید. اگر در هنگام بارگیری وب نیز دچار مشکلی هستید، احتمالا مشکل از اتصال اینترنت شما است.
چند چیز که باید در ذهن داشته باشید:
بعضی از سرویس دهنده های تلفن همراه داده های تلفن همراه مشتری را محدود می کنند پس از استفاده از مقدار مشخصی از داده در یک ماه، که می تواند خطاهای فید یا خوراک را در پایان ماه به وجود آورد. اگر پیوسته در استفاده از برنامه در پایان هر ماه مشکلی دارید، به طور مستقیم با ارائه دهنده خدمات خود (به عنوان مثال AT & T، Verizon، T-Mobile) تماس بگیرید.
هنگامی که افراد زیادی در یک رویداد مانند یک بازی کنسرت یا بیس بال، سعی در استفاده همزمان از یک شبکه تلفن همراه را داشته باشند، ممکن است با وجود سیگنال قوی تلفن همراه ، اتصال ضعیف باشد. پس از این رویداد، این مشکل خودش بر طرف می شود.
اگر فکر می کنید با اینستاگرام مشکل فنی دارید، می توانید آن را در برنامه گزارش دهید.