امکان مشاهده استوری اسنپ چت بدون استفاده از برنامه فراهم شد

  • ۱۶۶۶

از امروز، برخی از کاربران سرویس پیام‌ رسانی اسنپ چت می‌توانند استوری‌های خود را با سایر کسانی که این اپلیکیشن را بر روی دستگاه خود نصب نکرده‌اند به اشتراک بگذارند.استوری‌هایی که توسط اکانت‌های رسمی، مثل سلبریتی‌ها، بازیکنان ورزشی، و سیاست‌مداران ساخته می‌شود از حالا به وسیله‌ی لینکی به وبسایت Snapchat.com قابل مشاهده هستند. کسانی که اکانت رسمی ندارند می‌توانند برای ویدیوهای گروهی نظر بنویسند و به همین شکل نظرات خود را به اشتراک بگذارند.
اینستاگرام ها :اسنپ چت با اشتراک‌گذاری استوری‌ها برای کاربران غیرعضو به دنبال جذب افرادی است که این اپلیکیشن را نصب نکرده‌اند. شاخص‌های آماری این سرویس پیام‌رسانی در چند وقت اخیر نشان داده که تعداد کاربران این اپلیکیشن روز به روز در حال کاهش است.
این قابلیت جدید علاوه بر اشتراک‌گذاری محتوا از طریق لینک، اجازه می‌دهد تا سایت‌ّهای رسانه‌ای هم بتوانند مستقیماً از محتوای استوری‌ها در مقاله‌هایشان استفاده کنند. پیش از این، یوتیوب هم با ارائه‌ی قابلیتی امکان افزودن ویدیوهای خود را برای این گونه سایت‌ها فراهم کرده بود، و همین امر به اپلیکیشن گوگل کمک کرد تا به سردمدار سرویس‌های پخش ویدیو در جهان تبدیل شود. توئیتر هم از مدت‌ها قبل اجازه‌ی افزودن محتوای شبکه‌ی خود را در سایت‌های این چنینی داده بود. قابلیت به اشتراک‌گذاری استوری هم اکنون از طریق آخرین به‌روز رسانی اسنپچت در برخی کشورها مثل استرالیا و کانادا در دسترس قرار گرفته است.

امکان مشاهده استوری اسنپ چت بدون استفاده از برنامه فراهم شد

شرکت مادر اسنپچت یعنی اسنپ نیز در اقدامی برای تسهیل امر درآمدزایی از این اپلیکیشن به دنبال انتشار رابط کاربری جدیدی است که امکان جدا کردن پست‌های رسانه‌ای از پست‌های دوستان و خانواده را راحت‌تر فراهم می‌کند. ولی این به‌روز رسانی از آنچه اسنپ چت انتظار داشته کندتر پیش رفته است.
پیش‌تر دیده بودیم که این سرویس پیام‌رسانی در ارائه‌ی قابلیتی برای حذف خودکار پیام‌های متنی بعد از گذشت ده ثانیه چگونه عمل کرده بود. حالا هم استوری‌هایی که فقط توسط یک کاربر منتشر شده باشد بعد از ۲۴ ساعت ناپدید می‌شود، در حالی که استوری‌های گروهی تا ۳۰ روز بعد از انتشار از دسترس خارج نمی‌گردد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.