دانلود اسنپ چت برای آیپد

  • ۱۲۴۶

اسنپ چت snapchat برای آیپد - یک عکس یا ویدئو بگیرید، یک عنوان به آن اضافه کنید و آن را برای دوستانتان به اشتراک بگذارید، دوستانتان پیام را می بینند و از آن لذت می برند سپس آن عکس محو می شود، مگر اینکه آنها یک Screenshot از صفحه گوشی شان بگیرند.

شما همچنین میتوانید یکی از ماجراهای خود را بنویسید و برای دوستانتان بفرستید و به اشتراک بگذارید.

Version 10.47.5.13

دانلود اسنپ چت برای تبلت

Snapchat is an application through which you can communicate with your friends using only photographs that they can see for a few seconds before they disappear forever, without trace on either of your phones.

بهترین مکالمات وقتی صورت میگیرند که هم شما و هم دوستانتان حضور داشته باشند تا برای یکدیگر متن و عکس بفرستید. اگر هر دوی شما آنلاین بودید، می توانید با  Snapchat به راحتی با دوستان خود به صورت تصویری چت کنید.

دانلود اسنپ چت برای تبلت

یکی از اصلی ترین ویژگی هایی که در مسنجر Snapchat به چشم می خورد، امکان ارسال فایل های مالتی مدیا و پیامک های متنی در مدت زمان بسیار کوتاه می باشد. اسنپ چت به گونه ای طراحی شده است که با استفاده از آن بتوانید پیامک ها و فایل های خود را در سریع ترین زمان ممکن ارسال کنید. دارا بودن محیط بسیار ساده و در عین حال کاربردی یکی دیگر از ویژگی هایی است که در برنامه Snapchat حتما شما را شگفت زده خواهد کرد. و ویژگی جالبی که در برنامه Snapchat اسنپ چت وجود دارد و تاکنون در دیگر برنامه های مشابه مشاهده نشده است، امکان ارسال فایل عکس و ویدئو با قابلیت حذف شدن بعد از مدت زمانی مشخص می باشد.

دانلود اسنپ چت برای تبلت

The way the application works is very simple: take a picture, add text to the image if you want, select the amount of time that the image will be available for, and send it to whoever you want. It's that easy.

به این ترتیب شما می توانید مدت زمانی (برای مثال 15 ثانیه) را در نظر بگیرید و سپس اقدام به ارسال عکس یا فیلم مورد نظر خود نموده تا 15 ثانیه بعد از این که توسط دریافت کننده عکس یا فیلم مشاهده شد، به صورت خودکار پاک شود.

دانلود اسنپ چت برای تبلت

ویژگی های برنامه اسنپ چت آیپد Snapchat :

  • دنبال کردن اشخاص معروف و مورد علاقه خود و تماشای ویدئو و عکس های آنها
  • چت تصویری با دوستان
  • ارسال متن و عکس
  • قابلیت مکالمه با دوستان بهصورت آنلاین

تغییرات نسخه جدید برنامه اسنپ چت تبلت آیپد Snapchat :

  • اضافه شدن استیکر های جدید
  • اضافه شدن ویژگی و امکانات جدید در بخش ایموجی ها
  • قابلیت زوم روی عکس ها با تنها یک دست؛ انگشت خود را بر روی دکمه رکورد یا ضبط کردن قرار دهید و به سمت بالا کشیده و رها کنید.
  • رفع باگ ها و مشکلات جزئی

In order for the receiver to see the image, as a security measure, they will also need to have the application installed. If they take a screenshot of the image, you will receive a notification, so that way you can know if they have kept the image you sent or not.

محیط برنامه

دانلود اسنپ چت برای تبلت

دریافت با لینک مستقیم
حجم: 287.5 مگابایت
توضیحات: دانلود Snapchat-10.47.5.13  آیپد لینک مستقیم

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.