رفع مشکل برعکس شدن صفحه اینستاگرام در گوشی

  • ۷۱۲۶

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که هنگام استفاده از اینستاگرام ببینید که این اپلیکیشن برعکس شده است .

برای مثال تصاویر پروفایل و نام کاربری که همیشه در قسمت چپ تصویر نشان داده می شد به سمت راست منتقل شده و متنها نیز از راست به چپ نوشته می شوند. در صورت بروز چنین مشکلی شما می توانید به آسانی اینستاگرام خود را به حالت اولیه بازگردانید. در مقالات قبلی گروه مشاوره هیواتک در خصوص مشکل لود شدن عکس های اینستاگرام ، باز نشدن استوری اینستاگرام و رفع مشکل ورود و عضویت در اینستاگرام توضیحاتی ارائه دادیم. در این مقاله قصد داریم علت برعکس شدن اینستاگرام را بررسی کرده و برای برطرف کردن مشکل وارونه شدن اینستاگرام راهکارهایی به شما عزیزان ارائه دهیم.

علت برعکس شدن اینستاگرام

همانطور که احتمالا می دانید ، مدتی است که اینستاگرام زبان فارسی را به این اپلیکیشن اضافه کرده است و کاربران ایرانی می توانند به جای استفاده از نسخه انگلیسی ، با فارسی کردن گوشی خود از این قابلیت استفاده کنند. از طرفی علت برعکس شدن اینستاگرام هم همین قابلیت می باشد. اینستاگرام زبان های فارسی ، عبری و عربی را به لیست زبان های خود اضافه کرده است و چون هر سه این زبانها از راست به چپ نوشته می شوند این اپلیکیشن برای کاربرانی که از آن ها استفاده می کنند برعکس نمایش داده می شود. پس اگر زبان اینستاگرام خود را به فارسی تغییر داده باشید برای رفع مشکل برعکس شدن صفحه اینستاگرام کافی است دوباره زبان آن را به انگلیسی برگردانید.

رفع مشکل برعکس شدن صفحه اینستاگرام در گوشی

حل مشکل برعکس شدن صفحه اینستاگرام

همانطور که گفتیم علت وارونه شدن اینستاگرام استفاده از زبان فارسی است. اگر می خواهید این اپلیکیشن به حالت عادی بازگردد باید زبان سیستم را مجددا به انگلیسی تغییر دهید. برای این کار مطابق مراحل زیر عمل کنید:
1-وارد تنظیمات گوشی شده و گزینه "مدیریت عمومی" را انتخاب کنید.
2- در این بخش بر روی "زبان و ورودی" تپ کنید.
3-گزینه "زبان" را انتخاب کنید.
4- در این بخش "ویرایش" را از بالای صفحه انتخاب کنید. سپس مانند تصویر ، به کمک فلش روبروی زبان انگلیسی ، آن را در لیست زبان ها به بالا منتقل کنید به طوری فارسی پس از آن در جایگاه دوم قرار بگیرد.
با انجام این مراحل زبان پیشفرض دستگاه به انگلیسی تغییر می کند و مشکل برعکس شدن صفحه اینستاگرام در گوشی شما برطرف می شود.

رفع مشکل برعکس شدن صفحه اینستاگرام در گوشی

  • محمد عرب امیری
    تنظیمات زبان اینستا من انگلیسی هست ولی باز هم از راست به چپ میاد.فکر میکنم بعد از یکبار استفاد از برنامه سایفون اینجوری شد.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.