تولید محتوا در اینستاگرام

  • ۱۳۱۰

در این مقاله قصد دارم به طور کامل در مورد تولید محتوا در اینستاگرام صحبت کنم و اینکه این موضوع چه کمکی به صفحه شما در اینستاگرام میکند. با ما همراه باشید

با یکی دیگر از مجموعه آموزش های اینستاگرام از instagramha همراه باشید تا در مورد اهمیت محتواسازی در اینستاگرام صحبت کنیم.
تولید محتوا در اینستاگرام از اهمیت بالایی برخوردار است و صاحبان کسب و کارها نباید از این موضوع غافل شوند بلکه باید محتوا سازی در اینستاگرام را در اولویت فعالیت های خود قرار دهند.
در ادامه میخواهم چند اصل مهمی که در محتوا سازی باید به آن توجه کرد تا با دید بازتری بتوانید نسبت به تولید محتوا اقدام کنید.

تولید محتوا در اینستاگرام

اصول تولید محتوا در اینستاگرام

1. اصل مهم در تولید محتوا کیفیت است.
اگر عکس، ویدئو یا متن و یا هر محتوای دیگری را میخواهید منتشر کنید باید کیفیت آن را در حد بالا نگه دارید.محتوای با کیفیت در واقع یک ارزش برای مخاطبان است و به آنها دلیلی می دهد تا شما را دنبال کنند و یا از شما خرید کنند.
2. تولید محتوای بصری
اینستاگرام بر پایه تصویر بنا شده است و بنابراین تمامی محتواهای شما باید جنبه بصری داشته باشند. محتوایی که کاربران این شبکه اجتماعی میپسندند محتواهای بصری هستند.
هر چقدر در محتوا سازی در اینستاگرام خود بیشتر به جنبه بصری توجه کنید، محتوای موفق تری خواهید داشت.
3. با توجه به شخصیت مخاطبین هدف خود محتوا سازی کنید.
با در نظر گرفتن شخصیت کلی مخاطبینتان، محتوا سازی کنید. مخاطبین پیج ها با هم متفاوت است. مثال: وقتی شما پیج فروش کالاهای نوزاد دارید مسلمأ مخاطبین شما مادرانی هستند که نوزاد دارند. یا وقتی پیج فروش لوازم آرایشی و بهداشتی دارید، مخاطبین شما آرایشگرها و بلاگر ها  و افرادی  که علاقه به محصولات آرایشی دارند، هستند.
بنابراین لازم است که محتوای شما متناسب با شخصیت کلی مخاطبان پیج تان باشد.

تولید محتوا در اینستاگرام


4.استفاده از جملات انگیزشی
یکی از محبوب ترین پست هایی که کاربران علاقه بیشتری نسبت به آن دارند، جملات انگیزشی است. برای اینکه محتوای شما در اینستاگرام بهتر دیده شود یک عکس با کیفیت را پس زمینه یک جمله انگیزشی مناسب کنید و آن را به اشتراک بگذارید. درواقع با یک تیر دو نشان زده اید زیرا این نوع از پست ها  هم جنبه بصری دارند و هم به مخاطب انگیزه و انرژی مثبت می دهند.
5. یکی از تاثیرگذارترین محتواها بر روی تصمیم افراد به هنگام خرید، نظر مشتریان است.
 یکی از نکاتی که باید به آن توجه کرد این است افرادی که قصد خرید دارند اول به دنبال نظر مشتریان هستند تا ببینند مشتری ها چه نظری نسبت به محصولات شما دارند.
اینکه نظر مشتری هایتان را بعد از استفاده از محصولات یا خدماتتان بپرسید و در قالب پست یا ویدئو به اشتراک بگذارید.
6. تولید محتوا حاوی مصاحبه
یکی دیگر از مواردی که در تولید محتوا در اینستاگرام مناسب است، مصاحبه ها هستند. شما می توانید با افراد معروف و مشهور در زمینه کاری خودتان مصاحبه کنید و ویدیو آن را منتشر کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.