دانلود برنامه اسنپ چت خود را با Cyberdust جایگزین کنید

  • ۱۲۲۷

یکی دیگر از برنامه های جایگزین اسنپ چت اپلیکیشن Cyberdust است که اجازه می دهد پیام ها یا فایل های پیوستی که ارسال کرده اید در عرض چند دقیقه پاک شوند. این برنامه نقش بزرگی در حفظ حریم خصوصی شما ایفا می کند و هیچ ردی به جا نمی گذارد. این ویژگی ها باعث می شود که اپلیکیشن Cyberdust شبیه به اسنپ چت باشد.

دانلود برنامه اسنپ چت خود را با Cyberdust جایگزین کنید

شاید در ابتدا استفاده از رابط کاربری این برنامه برایتان سخت باشد اما بعد از مدتی که با آن کار کردید مطمئنا احساس راحتی خواهید داشت. علاوه بر تصاویر شما می توانید فایل های GIF، استیکرها، آدرس صفحات وب را انتقال دهید. مانند برنامه اسنپ چت شما در این اپلیکیشن می توانید عکس ها را ویرایش کنید و فیلترها، متن ها و یا استیکرها را به آن اضافه کنید. مانند برنامه های دیگر اگر کسی سعی کند از تصاویری که شما ارسال کرده اید اسکرین شات بگیرد نوتیفیکشنی به شما ارسال خواهد شد. در این برنامه از امنیت رمزگذاری شده استفاده شده است و همه چیز زیبا و حرفه ای است.

محیط برنامه

دانلود برنامه اسنپ چت خود را با Cyberdust جایگزین کنیددانلود برنامه اسنپ چت خود را با Cyberdust جایگزین کنیددانلود برنامه اسنپ چت خود را با Cyberdust جایگزین کنیددانلود برنامه اسنپ چت خود را با Cyberdust جایگزین کنید


دانلود برنامه Cyberdust برای آیفون
دانلود برنامه Cyberdust برای اندروید

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.