بهترین برنامه های جایگزین اسنپ چت اندروید و آیفون

  • ۲۳۲۵

اسنپ چت (Snapchat) یکی از برنامه های پیام رسان است که با داشتن ویژگی هایی همچون اشتراک گذاری عکس ها، فیلم ها، فیلترهای زنده واقعیت مجای لنز دوربین و.. به یکی از برنامه های مشهور در سراسر جهان تبدیل شده است. هر چند ممکن است این اپلیکیشن بسیار مشهور باشد اما دسترسی به آن برای همگان امکان پذیر نباشد به همین دلیل امروز در انزل وب بهترین برنامه های جایگزین اسنپ چت را به شما معرفی خواهیم کرد.

Alternative Apps Like Snapchat For Android And iOS

همانطور که می دانید اسنپ چت یکی از اپلیکیشن هایی است که توسط ایوان اشپیگل معرفی شد و شما می توانید آن را در دستگاه های اندروید و آیفون خود نصب کنید. یکی از مفاهیم اصلی که اسنپ چت روی آن تمرکز کرده است ارسال پیام های متنی، عکس و ویدیو می باشد.

Alternative Apps Like Snapchat For Android And iOS

در ماه می سال ۲۰۱۷ میلادی اسنپ چت حدود ۱۶۶ میلیون کاربر فعال داشته است اما این رقم تنها درصدی از جمعیت کل جهان را شامل می شود. کاربرانی که جزء این ۱۶۶ میلیون نفر نیستند از برنامه های جایگزین اسنپ چت استفاده می کنند که امروز در انزل وب ما ۱۰ مورد از این برنامه ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

دانلود برنامه با فیلتر عکس و ویدیو اسنپ چت Wickr

Wickr یکی دیگر از برنامه های جایگزین اسنپ چت است که به عنوان یک پیام رسان رمزگذاری شده در سال ۲۰۱۲ معرفی شد. مانند اسنپ چت پیام ها، ویدیوها و تصاویر شما بعد از یک زمان خاص حذف می شوند. وقتی صحبت از امنیت می شود برنامه Wickr حاضر است، مانند آپدیت های اخیر واتساپ شما می توانید از رمزگذاری End to End برای پیام های متنی خود استفاده کنید.

دانلود برنامه با فیلتر عکس و ویدیو اسنپ چت Wickr

شما می توانید با وارد کردن نام یا ایمپورت کردن جزئیات مخاطبان موجود یک شخص خاص را پیدا کنید. مانند فیلترهای اسنپ چت شما می توانید قبل از ارسال عکس های خود، آن را ویرایش کنید، متن و فیلتر اضافه کنید. شما می توانید Wickr را به طور رایگان برای دستگاه اندروید و iOS خود دانلود کنید.

محیط برنامه

دانلود برنامه با فیلتر عکس و ویدیو اسنپ چت Wickrدانلود برنامه با فیلتر عکس و ویدیو اسنپ چت Wickrدانلود برنامه با فیلتر عکس و ویدیو اسنپ چت Wickrدانلود برنامه با فیلتر عکس و ویدیو اسنپ چت Wickr

    دانلود برنامه Wickr برای آیفون
    دانلود برنامه Wickr برای اندروید

دانلود برنامه جایگزین اسنپ چت ClipChat

ClipChat یکی دیگر از برنامه های پیام رسان است که شبیه به اسنپ چت می باشد یعنی این برنامه به شما اجازه اشتراک گذاری تصاویر، پیام های متنی، ویدیوها را می دهد. این برنامه جایگزین اسنپ چت هم برای حفظ حریم خصوصی شما فایل های ارسالی شما را به صورت خودکار حذف می کند و از رمزگذاری بسیار قوی استفاده می کند به طوری که دیگر شما نگران حفظ حریم خصوصی تان نیستید. رابط کاربری این برنامه دقیق و سبک است.

دانلود برنامه جایگزین اسنپ چت ClipChat

بعد از اینکه شما یک عکس را از طریق Clipchat ارسال می کنید گیرنده ابتدا یک پیش نمایش تار از عکس را مشاهده خواهد کرد بعد از اینکه روی عکس کلیک کردید افکت انیمیشنی ظاهر خواهد شد که باعث می شود تصویر واضح شود و دیگر تار نباشد. پیش فرض اسنپ چت اشتراک گذاری عکس است در حالی که در برنامه Clipchat پیش فرض اشتراک گذاری ویدیو است.

محیط برنامه

دانلود برنامه جایگزین اسنپ چت ClipChatدانلود برنامه جایگزین اسنپ چت ClipChatدانلود برنامه جایگزین اسنپ چت ClipChatدانلود برنامه جایگزین اسنپ چت ClipChat

    دانلود برنامه ClipChat برای آیفون
    دانلود برنامه ClipChat برای اندروید

دانلود برنامه اسنپ چت خود را با Cyberdust جایگزین کنید

یکی دیگر از برنامه های جایگزین اسنپ چت اپلیکیشن Cyberdust است که اجازه می دهد پیام ها یا فایل های پیوستی که ارسال کرده اید در عرض چند دقیقه پاک شوند. این برنامه نقش بزرگی در حفظ حریم خصوصی شما ایفا می کند و هیچ ردی به جا نمی گذارد. این ویژگی ها باعث می شود که اپلیکیشن Cyberdust شبیه به اسنپ چت باشد.

دانلود برنامه اسنپ چت خود را با Cyberdust جایگزین کنید

شاید در ابتدا استفاده از رابط کاربری این برنامه برایتان سخت باشد اما بعد از مدتی که با آن کار کردید مطمئنا احساس راحتی خواهید داشت. علاوه بر تصاویر شما می توانید فایل های GIF، استیکرها، آدرس صفحات وب را انتقال دهید. مانند برنامه اسنپ چت شما در این اپلیکیشن می توانید عکس ها را ویرایش کنید و فیلترها، متن ها و یا استیکرها را به آن اضافه کنید. مانند برنامه های دیگر اگر کسی سعی کند از تصاویری که شما ارسال کرده اید اسکرین شات بگیرد نوتیفیکشنی به شما ارسال خواهد شد. در این برنامه از امنیت رمزگذاری شده استفاده شده است و همه چیز زیبا و حرفه ای است.

محیط برنامه

دانلود برنامه اسنپ چت خود را با Cyberdust جایگزین کنیددانلود برنامه اسنپ چت خود را با Cyberdust جایگزین کنیددانلود برنامه اسنپ چت خود را با Cyberdust جایگزین کنیددانلود برنامه اسنپ چت خود را با Cyberdust جایگزین کنید

دانلود برنامه Cyberdust برای آیفون
دانلود برنامه Cyberdust برای اندروید

Yovo یکی از بهترین برنامه های جایگزین اسنپ چت برای آیفون

بهترین چیزی که برنامه Yovo را نسبت به اسنپ چت متمایز کرده است این است که Yovo یکی از نقص های بزرگ اسنپ چت را برطرف کرده است. در اسنپ چت فایل تصویری یا رسانه ای که شما ارسال می کنید بعد از مدتی پاک می شود و گیرنده های این تصاویر و فایل های رسانه ای همیشه می توانند از آنها عکس بگیرند و در آرشیو خود ذخیره کنند. بنابراین اگر شما یک فایل محرمانه را به بعضی از اشخاص ارسال کنید هیچ ردی از آن ندارید و این نا امن است.

Yovo یکی از بهترین برنامه های جایگزین اسنپ چت برای آیفون

برنامه Yovo این نا امنی را از بین برده است. هنگامی که کسی قصد دارد از تصاویر و فایل های رسانه ای شما عکس بگیرد یک موج روی صفحه نمایش را می گیرد و همه چیز را تار می کند بنابراین عکس گرفتن از یک صفحه تار بی فایده است. این تکنیک D-fence نام دارد و توسط اسکات ریچاردسون اختراع شده است. این برنامه در حال حاضر برای کاربران اندروید در دسترس نیست و کاربران آیفون ۵ به بالا می توانند از این برنامه جایگزین اسنپ چت استفاده کنند.

محیط برنامه

Yovo یکی از بهترین برنامه های جایگزین اسنپ چت برای آیفونYovo یکی از بهترین برنامه های جایگزین اسنپ چت برای آیفونYovo یکی از بهترین برنامه های جایگزین اسنپ چت برای آیفون

دانلود برنامه Yovo برای آیفون

بکاربردن لنز و افکت های زنده دوربین اسنپ چت در برنامه Boo اندروید و ایفون

برنامه Boo یک جایگزین بسیار مناسب برای برنامه اسنپ چت می باشد. شما با استفاده از این برنامه می توانید ویدیو چت های سرگرم کننده داشته باشید و از این برنامه لذت ببرید. با استفاده از این برنامه جایگزین اسنپ چت شما می توانید به راحتی تجربه چت گروهی داشته باشید.

بکاربردن لنز و افکت های زنده دوربین اسنپ چت در برنامه Boo اندروید و ایفون

گرفتن عکس با لنزهای سه بعدی برنامه و ویرایش ویدیو را فراموش نکنید. شما می توانید با استفاده از این برنامه استیکرهای متحرک، GIF و موارد دیگر را به عکس هایتان اضافه کنید. نگه داشتن تصویر پروفایل برای شروع چت یکی از سریعترین روش هایی است که شما می توانید در این برنامه استفاده کنید.

محیط برنامه

بکاربردن لنز و افکت های زنده دوربین اسنپ چت در برنامه Boo اندروید و ایفونبکاربردن لنز و افکت های زنده دوربین اسنپ چت در برنامه Boo اندروید و ایفونبکاربردن لنز و افکت های زنده دوربین اسنپ چت در برنامه Boo اندروید و ایفونبکاربردن لنز و افکت های زنده دوربین اسنپ چت در برنامه Boo اندروید و ایفون

دانلود برنامه Boo برای آیفون
دانلود برنامه Boo  برای اندروید

Snow معروفترین برنامه جایگزین اسنپ چت اندروید و ایفون

Snow یکی از معروفترین برنامه های جایگزین اسنپ چت می باشد که توسط بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر دانلود و استفاده می شود. از این برنامه برای ارسال استیکرهای جالب و خنده دار به دوستانی که در حال صحبت با آنها هستید استفاده کنید. در طول تماس های ویدیویی کاربر می تواند استیکر اضافه کند و این باعث می شود که لذت بیشتری از این برنامه ببرید. ویدیو ارسالی تنها یکبار توسط دوستان شما مشاهده می شود. شما می توانید از یک ویدیو به عنوان استوری پروفایل خود استفاده کنید.

Snow معروفترین برنامه جایگزین اسنپ چت اندروید و ایفون

کاربر همچنین می تواند از افکت های زنده چهره استفاده کند و آن را به ویدیو اضافه کند. رابط کاربری این برنامه بسیار ساده است کاربر می تواند نوشته های ویدیویی ارسال کند و دعوت نامه به دوستان و افراد دیگر بفرستد و چت گروهی انجام دهد. بسیاری از ویژگی های جدید مانند فیلم آنالوگ و صفحه نمایش تقسیم شده در آپدیت این برنامه وجود دارد.

محیط برنامه

Snow معروفترین برنامه جایگزین اسنپ چت اندروید و ایفونSnow معروفترین برنامه جایگزین اسنپ چت اندروید و ایفونSnow معروفترین برنامه جایگزین اسنپ چت اندروید و ایفون

دانلود برنامه Snow برای آیفون
دانلود برنامه Snow برای اندروید

دانلود افکت های اسنپ چت در برنامه MSQRD اندروید و ایفون

برنامه MSQRD به شما اجازه می دهد تا به کمک افکت های ویدیویی و تصویری زنده تغییرات شگفت انگیزی ایجاد کنید. استفاده از ماسک ها و افکت ها به شما کمک می کند که خیلی راحت تصویر چهره  را به صورت پاندا تغییر دهید. رابط کاربری این برنامه جایگزین اسنپ چت بسیار ساده است و شما می توانید خیلی سریع از افکت ها در تصاویر خود استفاده کنید.

دانلود افکت های اسنپ چت در برنامه MSQRD اندروید و ایفون

این افکت ها در دسته های متنوعی طبقه بندی شده اند و به شما اجازه می دهد تا راحتتر افکت مورد نظر خود را انتخاب کنید. شما می توانید به راحتی اسنپ ها را با پلت فرم های شبکه اجتماعی مختلف به اشتراک بگذارید.

محیط برنامه

دانلود افکت های اسنپ چت در برنامه MSQRD اندروید و ایفوندانلود افکت های اسنپ چت در برنامه MSQRD اندروید و ایفوندانلود افکت های اسنپ چت در برنامه MSQRD اندروید و ایفون

دانلود برنامه MSQRD برای آیفون
دانلود برنامه MSQRD  برای اندروید

Snappy Photo برنامه ای که می تواند جایگزین اسنپ چت باشد

برنامه Snappy Photo یکی دیگر از ابزارهای جایگزین اسنپ چت است که شما می توانید اسنپ های موجود در اسنپ چت را بدون ارسال نوتیفیکیشن به ارسال کننده ذخیره کنید. آیکن این برنامه کاربران را تشویق می کند تا به یک برنامه جایگزین اسنپ چت دسترسی پیدا کنند.

Snappy Photo برنامه ای که می تواند جایگزین اسنپ چت باشدSnappy Photo برنامه ای که می تواند جایگزین اسنپ چت باشد

کاربران می توانند به صورت رایگان این برنامه را تجربه کنند، شما همچنین می توانید از طریق این برنامه ویدیوها را ضبط کنید. برای ضبط ویدیو آیکن Snitchchat را نگه دارید تا ویدیو شروع به ضبط کند. این برنامه به سرورهای اسنپ چت یا هر API جانبی دیگر متصل نیست و در حال حاضر فقط برای دستگاه های اندروید در دسترس است.

Snappy Photo برنامه ای که می تواند جایگزین اسنپ چت باشدSnappy Photo برنامه ای که می تواند جایگزین اسنپ چت باشد

دانلود برنامه Snitchchat برای کاربران اندروید

معرفی برنامه Wuu به عنوان برنامه جایگزین اسنپ چت

Wuu یک برنامه پیام رسان اجتماعی است که می تواند جایگزینی برای برنامه اسنپ چت باشد. این برنامه ویژگی های محبوب اسنپ چت مانند ارزیابی خودکار پیام های ارسال شده و عدم وجود لایک و فالورها را شامل می شود.

معرفی برنامه Wuu به عنوان برنامه جایگزین اسنپ چت

کاربران می توانند پیام های خصوصی خود را بین دوستانشان تبادل کنند. بعد از ارسال و دریافت پیام ها، هر ۲۴ ساعت و در عرض چند ثانیه پیام ها پاک می شوند. ویژگی ها و امکانات زیاد دیگری در این برنامه پنهان است که می توانید آن را تجربه کنید.

محیط برنامه

معرفی برنامه Wuu به عنوان برنامه جایگزین اسنپ چتمعرفی برنامه Wuu به عنوان برنامه جایگزین اسنپ چتمعرفی برنامه Wuu به عنوان برنامه جایگزین اسنپ چتمعرفی برنامه Wuu به عنوان برنامه جایگزین اسنپ چت

دانلود برنامه Wuu برای آیفون
دانلود برنامه Wuu برای اندروید

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.