ارتباط با مخاطبین اینستاگرام

  • ۴۵۱۱

برقراری ارتباط موثر با مخاطبین و دنبال کنندگان حلقه گمشده فعالیت خیلی از صفحه های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام است. در این مقاله میخواهم بیشتر به بررسی این موضوع بپردازم با ما همراه باشید

چطور میتوانیم با مخاطبینمان ارتباط یک به یک برقرار کنیم؟

برقراری ارتباط موثر با مخاطبین و دنبال کنندگان حلقه گمشده فعالیت خیلی از صفحه های اجتماعی است.
انسان ها طبق غریضه ذاتیشان ترجیح میدهند با انسان ها در تعامل باشند نه با برندها. مخاطب وقتی میتواند پیام شما را درک کند که در ارتباط متقابل با شما قرار گیرد در غیر اینصورت تمام پیام های شما را نادیده میگیرد. پس باید در شبکه های اجتماعی کاری کرد که کاربران در ارتباط متقابل با ما قرار بگیرند.

چطور میتوانیم با مخاطبینمان ارتباط یک به یک برقرار کنیم؟

کاربرانی که با پست های شما در شبکه های اجتماعی در تعامل هستند معمولا انتظار دارند که این تعامل دوسویه باشد. این تعاملات ممکن است قرار دادن کامنت و یا ارسال دایرکت در اینستاگرام و دیگر رفتارها در سایر شبکه های اجتماعی باشد.

تعامل قلب تمام فعالیت ها در شبکه های اجتماعی است

کاربرانی که با پست های شما در تعامل هستند چنانچه از شما تعمل متقابل دریافت کنند علاوه بر اینکه تعاملشان را با شما ادامه خواهند داد، پیش از پیش تمایل دارند که پیام و یا محصول و خدماتتان را با سایر کاربران به اشتراک بگذرانند.
اما درصورتی که کاربران پاسخ تعاملات خود را دریافت نکنند به مرور زمان تمایلشان برای تعامل با صفحه شما کاهش می یابد و به مرور زمان نسبت به شما دلسرد خواهند شد. علاوه بر آن ترجیح میدهند که پیام و یا محصولات و خدماتتان را با سایرین به اشتراک نگذارند چرا که به دلیل بی اهمیتی شما نسبت به پیام ایشان وفاداری خود را نسبت به شما از دست داده اند.
برای اینکه این تعاملات شکل بهتری را به خود بگبرند بهتر است علاوه بر پاسخگویی به ایشان شما نیز به صورت متقابل گاهأ نظر آنها را نسبت به خود، محصولات و خدماتی که ارائه میدهید را بپرسید تا حس تعامل با یک انسان بصورت کامل برای آنها تداعی شود.
این موضوع باعث میشود که کاربران برند شما را مانند برند خود بدانند و برای بیشتر دیده شدن ان، شما را به دوستان و آشنایان خود نیز معرفی کنند.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.