آموزش کار و استفاده از اسنپ چت Snapchat

  • ۱۲۸۵

بعد از اینکه اکانتتان را با آموزش ما در این صفحه ساختید و دوستانتان را هم اضافه کردید،می توانید ارسال عکس و فیلم را شروع کنید.برای اینکار به صفحه اصلی اسنپ چت بروید که بسیار شبیه به صفحه دوربینتان است.

روی دکمه بزرگ وسط صفحه برای عکس گرفتن تپ کنید و برای فیلم آنرا نگه دارید.

آموزش کار و استفاده از اسنپ چت Snapchat

بعد از گرفتن عکس می توانید آنرا ویرایش کنید.برای اضافه کردن کپشن به آن یکبار روی صفحه تپ کنید که با اینکار صفحه کلید نمایش داده می شود و می توانید پیام و یا متنی بنویسید.برای کشیدن خط و یا هر چیزی روی آیکون مداد در قسمت بالای سمت راست صفحه تپ کنید. رنگبندی مداد مشخص می شود و با انتخاب آنها رنگ مدادتان را می توانید تغییر دهید.

همچنین می توانید استیکر، اموجی را هم اضافه کنید.روی علامت استیکر تپ کنید و برای انتخاب گروههای مختلف استیکر صفحه را به چپ یا راست بکشید.سپس با اسکرول کردن استیکر مورد نظرتان را انتخاب کنید.
در این برنامه می توانید استیکر هم بسازید. کافی است روی علامت قیچی تپ کنید و با انگشت هر قسمت ویدیو را انتخاب کنید(مثلا صورت یا فرد)اکنون یک استیکر ساخته اید که هر جای صفحه بخواهید می توانید آنرا استفاده کنید.می توانید به عکسها فیلتر یا دما و زمان اضافه کنید.

آموزش کار و استفاده از اسنپ چت Snapchat

تنظیمات اسنپ چت به صورتی است که عکسها و فیلمها برای ۳ ثانیه برای گیرنده قابل دیدن هستند ولی می توانید این زمان را تغییر دهید.روی تایمر موچود در صفحه تپ کنید و در منوی ظاهر شده بین ۱ تا ۱۰ ثانیه یکی را انتخاب کنید.

آموزش کار و استفاده از اسنپ چت Snapchat

برای فرستادن عکس روی اشاره گر پایین صفحه تپ کنید که با اینکار لیست مخاطبین نمایش داده می شود.با تپ کردن روی اسم افراد،عکس را برای آنها ارسال کنید. برای دیدن وضعیت اسنپتان به صفحه چت بروید تا از فرستاده شدن،رسیدن و یا باز شدن آنها مطلع شوید.

آموزش کار و استفاده از اسنپ چت Snapchat

هم چنین می توانید عکس را به My Story اضافه کنید که گزینه ای است که بالای لیست مخاطبین نمایش داده می شود که استوری مجموعه ای از اسنپ چتهایی است که طی ۲۴ ساعت گذشته ارسال کردید و هر دوست شما می تواند بدون محدودیت آنها را چندین بار ببیند.استوری آن تقریبا شبیه به استوری اینستاگرام است که قبلا در اینستاگرام ها آموزش داده ایم.برای محدود کردن افرادی که می توانند استوری شما را ببینند کافی است روی آیکون گوشه بالا سمت راست تپ کنید.

آموزش کار و استفاده از اسنپ چت Snapchat

برای انتخاب لنزها روی هر جای صفحه می توانید تپ کنید.این لنزها ویژگی هستند که برای تشخیص چهره و اضافه کردن افکت استفاده می شوند.این ویژگی برای آیفون ۴s به بالا و اندروید ۴٫۳ به بالاتر قابل استفاده است.لنزها را قبل از گرفتن عکس فعال کنید و اگر فعال نیستند شاید دستگاه شما با آنها سازگار نیست.برای دیدن افکتهای مختلف به چپ swip کنید.ممکن است بعضی از انها دستورالعملی مثل “دهان خود را باز کنید ” و یا “ابرویتان را بالا ببرید” داشته باشند.

آموزش کار و استفاده از اسنپ چت Snapchat

روی گزینه چت در قسمت چپ تپ کنید و برای دیدن اسنپ ها روی اسم فرستنده تپ کنید.با باز کردن پیام تایمر شروع به کار میکند و با صفر شدن آن دیگر نمی توانید اسنپ را ببینید.برای پاسخ دادن قبل از رفتن اسنپ باید پاسخ دهید و اگر صفحه را ترک کردید دیگر نمی توانید پاسخ را ارسال کنید.برای ذخیره عکس می توانید در حین نمایش آن از صفحه اسکرین شات بگیرید و اسنپ چت به فرستنده اعلام میکند که شما اسکرین شات گرفته اید.

آموزش کار و استفاده از اسنپ چت Snapchat

ممکن است بخواهید افرادی را بلاک کنید تا نتوانند برای شما چیزی ارسال کنند و یا استوری های شما را ببینند.برای اینکار،لیست مخاطبین را اسکرول کنید و روی اسم فرد مورد نظر تپ کنید و سپس روی آیکون  ⚙️ ظاهر شده در کنار آن تپ کنید.منوی دیگری ظاهر خواهد شد که می توانید فرد را دعوت،بلاک و یا حذف کنید.
اگر فردی را حذف کنید از لیست مخاطبینتان پاک می شود و اگر بلاک کنیداسم آنها را در بلاک لیست می توانید ببینید.برای رفع بلاک افراد،در لیست بلاک شده ها روی اسم فرد تپ کنید و روی آیکون ⚙️ گزینه Unblock را انتخاب کنید.با اینکار اسم فرد دوباره به لیست مخاطبین باز میگردد.

آموزش کار و استفاده از اسنپ چت Snapchat

آموزش ها و دانلود های مربوط به اسنپ چت را در این صفحه دنبال کنید.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.