حل مشکل ثبت نام اسنپ چت (Snapchat) و نحوه نصب

  • ۲۵۱۱

یکی دیگر از برنامه هایی که امروزه محبوب شده است و برای فرستادن عکس و فیلم از ان استفاده می شود اسنپ چت است که در ادامه می خواهیم با آن بیشتر آشنا شویم. اما قبل از آموزش نحوه استغاده از آن کاربران ایران دارای مشکلاتی در زمینه نحوه عضویت ، عدم نصب و  مشکل ثبت نام در اسنپ چت هستند که در ادامه ابتدا روش های رفع این موضوع را بررسی خواهیم کرد :

روش های رفع مشکل نصب و ثبت نام SnapChat

How to fix ‘Snapchat login temporarily failed’ error and sign up problem

در صورتی که از اتصال اینترنت گوشی خود و عدم وجود مشکل در آن مطمئن هستید و با اینترنت وای فای خانه و محل کار نیز اسنپ چت شما نصب نمیشود یا با ثبت نام در آن مشکل دارید روش های زیر را امتحان کنید :

روش اول : تغییر زبان سیستم عامل گوشی

پیشنهاد میکنیم قبل از شروع ثبت نام و باز کردن برنامه ابتدا زبان گوشی خود را بر روی انگلیسی (English) قرار دهید.

حل مشکل ثبت نام در اسنپ چت (Snapchat) و نحوه نصب

روش دوم : استفاده از برنامه های تغییر دهنده آی پی

اگر امکان دسترسی و ثبت نام به اسنپ چت را از طریق آی پی اینترنت خود ندارید میتوانید از برنامه هایی نظیر Hotspot Shield و دیگر برنامه های تغییر دهنده رایگان آی پی ، آی پی اینترنت خود را تغییر دهید و سپس اقدام به ثب نام کنید.

روش سوم : استفاده از نسخه های قدیمی تر برنامه برای ثبت نام

بر خلاف پیشنهاد همیشگی ما برای استفاده از آخرین نسخه برنامه اگر در هنگام ثبت نام کد ثبت نام برای شما ارسال نمیشود و یا با ارورهای نظیر Snapchat login temporarily failed مواجه میشوید میتوانید از نسخه های قدیمی تر برنامه برای ثبت نام استفاده کنید ، نسخه های قدیمی تر برنامه را در سایت هایی نظیر apkmirror میتوانید جستجو و دانلود کنید.

حل مشکل ثبت نام در اسنپ چت (Snapchat) و نحوه نصب

روش چهارم : استفاده از نسخه رسمی

اگر از طریق روش بالا به نتیجه نرسیدید پیشنهاد میکنیم کش گوشی خود را ابتدا پاک ، برنامه sanpchat را حذف و سپس یکبار اپ رسمی را از گوگل پلی دانلود و بر روی گوشی نصب نمایید. حالا مجددا برای ثب نام یا نصب برنامه اقدام کنید.

روش پنجم : وارد اکانت گوگل خود شوید

در اندروید قبل از ثبت نام در اسنپ چت حتما وارد اکانت گوگل (Google Account) خود شوید و آنرا تایید کنید.

حل مشکل ثبت نام در اسنپ چت (Snapchat) و نحوه نصب

روش ششم : پاک کردن کش برنامه اسنپ چت و کش گوگل پلی سرویس در اندروید

همانند روش پاک کردن کش در مطلب رفع ارور Unfortunately has stopped در اندروید برای پاک کردن کش برنامه اسنپ چت به تنظیمات یا Setting گوشی بروید و برنامه اسنپ چت را انتخاب کنید.سپس Storage option را تپ کنید و سپس گزینه Clear Cache را انتخاب کنید. همچنین اینکار را برای گزینه Google Play Services نیز انجام دهید.

روش هفتم : از اجرا درست Google Play Services مطمئن شوید

در روش آخر پیشنهاد میکنیم در اندروید حتما به قسمت Settings > Data Usage > Google Services مراجعه و تیک گزینه Restrict background Data بردارید تا از اجرا درست Google Play Services مطمئن شوید. اسنپ چت برای اجرای درست در اندروید به این سرویس نیازمند است.

حل مشکل ثبت نام در اسنپ چت (Snapchat) و نحوه نصب

اگر میخواهید نسخه ی رسمی اسنپ چت یا نسخه های قدیمی اسنپ چت را دانلود کنید به این صفحه بروید.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.