آموزش قطع عدم دسترسی برنامه ها به حساب کاربری اینستاگرام

  • ۲۵۲۷

برنامه ها وسرویس های مختلفی میتوانند به حساب کاربری اینستاگرام شما متصل شوند تا برخی از خدماتی که توسط API های اینستاگرام معرفی شده اند را بتوانند اجرا کنند البته شما باید به این سرویس ها و برنامه ها اجازه دسترسی را داده باشید.
توجه کنید که حساب اینستاگرام شما مانند حساب گوگل یا فیسبوک نیست که بتوانید از آن برای ثبت نام یا ورود در سایت های دیگر استفاده کنید و فقط حساب اینستاگرام برای برنامه ها و سرویس هایی مرتبط با خود کاربردی است.
اگر شما قبلا نام کاربری و رمز عبور خود را به برنامه یا سرویسی داده اید و از اعتبار آن اطمینان ندارید میتوانید لیستی از این برنامه ها و سرویس ها را مشاهده کرده و هر یک که میخواهید را حذف کنید تا مانع از دسترسی به حساب شما شود.

 مشاهده و حذف برنامه هایی که از حساب کاربری اینستاگرام شما استفاده میکنند

View and delete programs that use your Instagram account

شما از طریق برنامه اندرویدی یا ios اینستاگرام قادر به مشاهده و حذف برنامه های مرتبط با حساب کاربری خود نیستید و باید از وب سایت اینستاگرام استفاده کنید برای همین به سایت instagram.com رفته و وارد حساب کاربری خود شوید.
ار بالا سمت راست بر روی علامت Profile (آدمک) کلیک کنید.

View and delete programs that use your Instagram account

در صفحه باز شده اینبار بر روی دکمه Edit Profile در کنار چرخ دنده کلیک کنید.

عدم دسترسی برنامه ها به حساب کاربری اینستاگرام

از سمت چپ بر روی Authorized Applications کلیک کنید.
در این صفحه تمامی برنامه ها و سرویس هایی که به حساب کاربری اینستاگرام شما متصل هستند را مشاهده خواهید کرد. در زیر هر برنامه یا سرویس یک دکمه Revoke Access وجود دارد.

 مشاهده و حذف برنامه هایی که از حساب کاربری اینستاگرام شما استفاده میکنند

اگر بر روی آن کلیک کنید پیغامی مبنی بر Are you sure you want to revoke this app's access ظاهر خواهد شد که بر روی Yes کلیک کنید تا دسترسی برنامه یا سرویس به حساب کاربری اینستاگرام شما لغو شود.
اگر برنامه یا سرویس را به طور اشتباهی حذف کرده باشید میتوانید مجدد آنرا فعال کنید برای اینکار برنامه یا سرویس مورد نظر را باز کرده و مجدد نام کاربری و رمزعبور حساب خود را وارد کنید.

توجه کنید که Invoke کردن داده های ذخیره شده برنامه شما را حذف نخواهد کرد.

اینکار در مواقعی کاربردی است ک شما معتقد هستید یک برنامه یا سرویس از اطلاعات حساب کاربری شما سو استفاده میکند یا هدف جاسوسی را دارد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.