رفع مشکل ارسال نشدن پیام جوین joined telegram در تلگرام

  • ۳۵۵۰

یکی از ویژگی های جالب پیام رسان تلگرام این است در زمان عضویت شما به تمامی مخاطبین شما پیامی ارسال کرده و به آن ها اطلاع می دهد که شما در این اپلیکیشن جوین شدید.

با این کار دیگر لازم نیست خودتان برای مطلع کردن دوستانتان اقدام کنید و برای ارسال پیام به آن ها نامشان را جستجو کنید. پس از ارسال پیغام joined telegram نام تمامی افراد در صفحه اصلی تلگرام شما نمایش داده خواهد شد. لازم به ذکر است که اگر شما تمایلی به دریافت پیام های جوین نداشته باشید به آسانی می توانید آن ها را غیر فعال کنید.

از طرفی برخی از کاربران این پیام رسان با مشکل ارسال نشدن پیغام جوین شدن در تلگرام روبرو شده اند و این قابلیت برای آن ها به درستی عمل نمی کند.در زمان عضویت این افراد پیغام joined telegram برای همه ارسال نشده و تنها برای تعداد محدودی از مخاطبینشان فرستاده می شود.

رفع مشکل ارسال نشدن پیام جوین joined telegram در تلگرام

دلیل ارسال نشدن پیغام joined telegram برای برخی از مخاطبین تلگرام چیست ؟

همانطور که می دانید زمانی که در تلگرام عضو می شوید پیغامی برای تمامی مخاطبین شما ارسال می شود تا آن ها را از جوین شدن شما باخبر کند. اما تعداد زیادی از کاربران این پیام رسان نیز گزارش داده اند که در هنگام عضویت، این پیام برای تمامی مخاطبینشان ارسال نشده و تنها تعداد محدودی از افراد پیام جوین شدن آن ها در تلگرام را دریافت کرده اند.
خوب است بدانید مشکل ارسال نشدن پیغام جوین شدن در تلگرام برای افرادی به وجود می آید که پس از دیلیت اکانت تلگرام مجددا برای عضویت در این پیام رسان اقدام کرده اند. پیام جوین شدن این افراد یک بار هنگامی که برای اولین مرتبه در تلگرام عضو شدند برای تمامی مخاطبینشان ارسال شده و به همین دلیل است که با عضویت مجدد، این پیام تنها برای افرادی ارسال می شود که اخیرا به لیست مخاطبان اضافه شده اند.

راهکارهای رفع مشکل ارسال نشدن پیغام جوین شدن در تلگرام

برای حل مشکل ارسال نشدن پیغام  joined telegram در تلگرام شما می توانید پس از عضویت در این پیام رسان خودتان پیامی برای تمامی مخاطبین ارسال کنید و آن ها را از عضویت مجدد خود آگاه سازید اما به این نکته نیز توجه داشنه باشید که با این کار ممکن است تلگرام شما را به عنوان spammer شناسایی کند و  با محدود کردن دسترسی های شما موجب به وجود آمدن مشکل عدم ارسال پیام در تلگرام شود.
از طرفی اگر شما حدود دو ماه در تلگرام ثبت نام نکنید و پس از گذشت این مدت طولانی برای عضویت اقدام کنید این پیام برای تمامی مخاطبین شما ارسال خواهد شد. لازم به ذکر است ، به جای این کار شما می توانید از تلگرام خود استفاده کنید و پس از گذشت یک تا دو ماه دیلیت اکانت کرده و مجددا در تلگرام عضو شوید و یا برای ریست اکانت اقدام کنید. دقت داشته باشید که اگر  بیشتر از 3 بار اکانت خود را حذف کنید و با همان شماره مجددا برای ساخت اکانت تلگرام استفاده کنید با ارور Phone Number Flood مواجه خواهید شد.
برای ریست کردن اکانت تلگرام ابتدا باید  رمز دوم حساب خود را فعال نمایید.

سپس مجددا برای ورود به اکانت خود اقدام نمایید و کد ارسال شده به موبایلتان را وارد کنید. در مرحله بعد به جای وارد نمودن رمز، گزینه forgot password را انتخاب کرده و در بخش بعد reset my account را بزنید. توجه داشته باشید که با این کار تمامی اطلاعات موجود در تلگرام شما حذف می شود.

رفع مشکل ارسال نشدن پیام جوین joined telegram در تلگرام

غیرفعال کردن پیام جوین شدن در تلگرام

اگر از دریافت پیام های joined telegram ناراضی هستید می توانید از طریق تنظیمات تلگرام آن را غیرفعال کنید. برای این کار وارد تلگرام شده و سه خط افقی بالای صفحه را انتخاب کنید. سپس از طریق منو سمت چپ وارد Settings شوید. سپس به قسمت Notifications and Sounds مراجعه کرده و از قسمت Events گزینه Contact joined Telegram را غیرفعال کنید. با این کار دیگر پیامی در خصوص جوین شدن مخاطبانتان برای شما ارسال نمی شود.

راهکارهای رفع مشکل ارسال نشدن پیغام جوین شدن در تلگرام

  • خیلی متشکر از اطلاعات روشن و شفافی که در اختیار خوانندگان سایت تان قرار داده اید. در جای دیگر این روانی که در نوشته تان وجود دارد به چشم نمی خورد. به هر رو سپاسگزارم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.