حذف اکانت اسکایپ skype

  • ۱۱۰۸

قبل از اینکه اقدامی برای حذف حساب کاربری اسکایپ خود کنید باید توجه داشته باشید که حساب کاربری اسکایپ شما به طور مستقیم به حساب مایکروسافت شما متصل است به طوری که تمامی خدمات از جمله اسکایپ به حساب کاربری مایکروسافت شما متصل هستند و به این معناست که با حذف حساب کاربری اسکایت ، حساب کاربری مایکروسافت شما نیز حذف خواهد شد بگونه ای که با حذف حساب کاربری اسکایپ دسترسی به صندوق ورودی Outlook ، برنامه های آفیس آنلاین ، اسناد OneDrive و یا حتی حساب کاربری Xbox Live GameTag وجود نخواهد داشت.
اما سوال اینجاست که چگونه میتوانیم با حفظ حساب کاربری مایکروسافت اقدام به حذف اسکایپ کنیم؟
یک راه حل ساده وجود دارد آن هم حذف اطلاعات شخصی شما از پایگاه داده اسکایپ است. به طوری که حساب کاربری شما هنوز وجود خواهد داشت ولی نامرئی خواهد بود و سایر کاربران قادر به پیدا کردن شما نخواهند بود.

حذف حساب کاربری اسکایپ به طور دائمی

Delete Skype account permanently

برای اینکه بتوانید حساب کاربری خود را همراه با حساب کاربری مایکروسافت به طور کامل حذف کنید باید در ابتدا یک سری از مراحل امنیتی را طی کنید.

به این آدرس بروید.

 شماره موبایل ، ایمیل یا نام کاربری اسکایپ خود را وارد کرده و بر روی Next کلیک کنید.

Delete Skype account permanently

در مرحله بعد رمزعبور حساب کاربری خود را وارد کرده و بر روی Sign In کلیک کنید.

حذف حساب کاربری اسکایپ به طور دائمی

در صفحه بعدی از شما میخواهد که با انتخاب یک ایمیل ثانویه هویت خود را تایید کنید ، اگر به هیچ یک از ایمیل ها دسترسی ندارید بر روی گزینه I don't have any of these کلیک کنید.

حذف اکانت اسکایپ skype

در مرحله بعد ایمیلی که آنرا در اختیار دارید را وارد کرده و بر روی Send Code کلیک کنید.

حذف اکانت اسکایپ skype

در صفحه بعد کدی که به ایمیل وارد شده ارسال شده است را وارد کرده و بر روی Verify کلیک کنید.

حذف اکانت اسکایپ skype

در صفحه بعدی متنی برای عواقب حذف حساب مایکروسافت به شما نمایش داده خواهد داد ، در صورتی که موافق حذف حساب کاربری مایکروسافت خود هستید بر روی Next کلیک کنید.

حذف اکانت اسکایپ skype

در نهایت باید با تیک زدن گزینه ها به مایکروسافت بگویید که تمامی نکات و عواقب حذف را خوانده اید آنها را تیک بزنید و در لیست آبشاری آخر صفحه دلیل خود برای حذف اکانت را با انتخاب یک گزینه مشخص کنید و بر روی Make Account for closure کلیک کنید.

حذف اکانت اسکایپ skype

تنها کاری که در پایان باید انجام دهید این است که 60 روز منتظر بمانید تا پس از این مدت به طور کامل حساب کاربری شما حذف شود ، چنانچه در طول این 60 روز از اقدام خود پشیمان شدید میتوانید با دسترسی به یکی از حساب های کاربری خود آن را فعال کنید.

حذف اطلاعات شخصی از اسکایپ

اگر نمیخواهید سایر کاربران شما را اسکایپ پیدا کنند ابتدا باید تمامی اطلاعات شخصی که در هنگام ثبت نام در اسکایپ داده اید را حذف کنید. این اطلاعات شامل نام ، جنسیت ، تاریخ تولد ، آدرس ایمیل ، شماره تلفن و محل سکونت شما است.
برای حذف اطلاعات شخصی خود ، به حساب اسکایپ خود وارد شوید و بر روی نام یا نام کاربری خود در نوار منو کلیک کنید و گزینه My account را انتخاب کنید.

حذف اکانت اسکایپ skype

در صفحه باز شده به پایین اسکرول کرده و بر روی Edit Profile کلیک کنید.

حذف اکانت اسکایپ skype

هم اکنون مرورگر شما باز خواهد شد که شما را به صفحه پروفایل هدایت خواهد کرد. در قسمت اطلاعات شخصی یا Personal Information بر روی Edit Profile کلیک کنید.

حذف اکانت اسکایپ skype

هم اکنون قادر هستید تا اطلاعات شخصی خود را پاک کنید و در نتایج جستجو آنرا مخفی کنید.

حذف تصویر پروفایل اسکایپ

برای حذف تصویر پروفایل خود باید وارد حساب کاربری خود شده و از قسمت بالای صفحه بر روی نام خود کلیک کنید.

حذف تصویر پروفایل اسکایپ

موس خود را بر روی تصویر پروفایل برده و برای ویرایش بر روی Edit کلیک کنید.

حذف حساب کاربری اسکایپ از روی رایانه

چنانچه از اسکایپ بر روی رایانه استفاده میکنید برای حذف حساب کاربری خوددر ابتدا برنامه اسکایپ را به طور کامل ببنیدید و وارد Run شوید (دکمه های win+R ر ا همزمان فشار دهید)
عبارت appdata%\Skype% را تایپ کرده و بر روی OK کلیک کنید. هم اکنون پوشه ای که با نام کاربری شما است را حذف کنید.

حذف حساب کاربری اسکایپ از روی رایانه

حذف نام کاربری از اسکایپ

برای حذف حساب کاربری خود وارد صفحه اصلی حساب کاربری اسکایپ خود شوید ، بر روی Account and password کلیک کرده و گزینه Delete an account را انتخاب کنید.در این روش حذف حدود دو هفته طول خواهد کشید که کامل نام کاربری شما حذف شود.

برای دانلود نسخه ی آیفون به این صفحه بروید.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.