چگونه اکانت تلگرام ایکس را حذف کنیم

  • ۱۳۸۲

اگر قصد دارید برای حذف اکانت تلگرام ایکس خود اقدام کنید احتمالا متوجه شده اید که در این پیامرسان مانند بسیاری دیگر از اپلیکیشن ها گزینه ی دیلیت اکانت وجود ندارد.

در این مقاله قصد داریم به نحوه دیلیت اکانت تلگرام X بپردازیم و دو روش برای حذف اکانت تلگرام X به شما عزیزان معرفی کنیم.

روش اول پاک کردن اکانت تلگرام x و غیر فعال کردن دسترسی ها در تلگرام اصلی

در این روش برای حذف اکانت تلگرام ایکس شما باید این اپلیکیشن را به طور کامل از گوشی خود حذف کنید. سپس نسخه ی اصلی تلگرام را باز کنید و از طریق سه خط بالای صفحه وارد بخش Settings شوید. در این قسمت Privacy and Security را انتخاب کرده و  سپس Active Sessions را بزنید. در این صفحه تمام دستگاه هایی که اکانت شما در آن ها فعال است نشان داده می شوند. با انتخاب گزینه ی Terminate All Other Sessions تمامی دستگاه های دیگری که از تلگرام شما استفاده می کنند را غیر فعال نمایید تا تمام دسترسی ها از جمله دسترسی تلگرام ایکس به حسابتان به طور کامل بسته شود.

پاک کردن اکانت تلگرام x و غیر فعال کردن دسترسی ها در تلگرام اصلی


روش دوم دیلیت اکانت تلگرام x از طریق حذف کامل تلگرام و ثبت نام مجدد در آن

در این روش برای دیلیت اکانت تلگرام X شما باید این برنامه را به طور کامل از گوشی خود حذف کنید، سپس برای اطمینان از امنیت اطلاعاتتان یک بار اکانت تلگرام خود را حذف کرده و مجددا در آن ثبت نام کنید. لازم به ذکر است که با این کار تمامی اطلاعات اکانت تلگرام شما حذف می شود و پس از دیلیت اکانت شما تا چند روز نمی توانید با همان شماره، حساب کاربری جدیدی در تلگرام بسازید و باید مدتی صبر کنید. برای حذف اکانت تلگرام همانطور که در مقاله ی حذف اکانت تلگرام  نیز به طور مفصل توضیح دادیم ابتدا از طریق لینک زیر وارد سایت تلگرام شوید. (توجه داشته باشید که برای ورود به این صفحه باید از برنامه های تغییر آی پی استفاده کنید. )


my.telegram.org/deactivate


سپس مانند تصویر شماره ی خود را با 98+ وارد کرده و کد تایید ارسالی به تلگرام را نیز در کادر مربوطه تایپ کنید و Sign in را بزنید. در صفحه ی بعد نیز بر روی Done کرده و سپس Yes, Delete My Account را بزنید تا حساب شما به طور کامل حذف شود. پس از چند روز می توانید دوباره برای ساخت اکانت تلگرام اقدام کنید.

دیلیت اکانت تلگرام x از طریق حذف کامل تلگرام و ثبت نام مجدد در آن

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.