دانلود Candy Camera نسخه جدید برنامه کندی کمرا برای اندروید

  • ۱۲۲۷

عکس های سلفی یکی از جذاب ترین تفریحات امروزه کاربران گوشی های هوشمند است که هنگام بازدید از یک مکان خاص یا در مسافرت مورد استفاده قرار می گیرد . اما گرفتن یک عکس سلفی بدون یک برنامه خوب برای ویرایش ممکن است که چندان به مذاق شما خوش نیاید که به همین دلیل امروز قصد داریم تا برنامه Candy Camera را به شما معرفی کنیم. شما نیز میتوانید از برنامه های مشابه به این یعنی کمرا ۳۶۰ ، رتریکا و b612 نیز استفاده کنید
برنامه کندی کمرا Candy Camera عنوان برنامه ای در زمینه سلفی گرفتن برای سیستم عامل اندروید است که با فیلتر های فوق العاده آن می توانید در هر مکان و زمان عکسهای سلفی فوق العاده ای تهیه کنید .فیلتر هایی که در این برنامه به کار رفته است مخصوص عکس های سلفی تهیه شده اند و همین باعث می شود که در همه آنها پوست و صورت شما به طرز شگفت انگیزی زیبا به نظر برسد . از نکات جالب این فیلتر ها امکان پیش نمایش زنده آنهاست که به همین دلیل می توانید هنگام گرفتن عکسهای سلفی هم زمان فیلتر های برنامه را ببینید و بهترین آنها را انتخاب نمایید . البته فیلتر ها تنها بخش این برنامه نیستند بلکه با ابزار ویرایش آن می توانید عکس های سلفی خود را حتی بعد از گرفته شدن نیز تغییر دهید و آن ها را از آنچه که هست نیز زیباتر کنید . از سایر ویزگی های این برنامه می توان به عکس برداری در حالت بی صدا ، استفاده از استیکر های فوق العاده و… اشاره کرد که باعث می شود تا این برنامه جزء بهترین برنامه های عکس سلفی به شمار رود .

دانلود Candy Camera نسخه جدید برنامه کندی کمرا برای اندرویددانلود Candy Camera نسخه جدید برنامه کندی کمرا برای اندروید

قابلیت های برنامه Candy Camera کندی کمرا:

    فیلتر های متنوع برای عکس های سلفی
    امکان ویرایش عکس های گرفته شده بعد از اعمال فیلتر
    وجود هزاران استیکر متنوع و زیبا و عرضه روزانه استیکر های جدید
    امکان انتخاب عکس برداری در حالت بی صدا
با این برنامه فوق العاده که هم اکنون روزانه بیش از یک میلیون کاربر از آن استفاده می کنند می توانید عکس های سلفی فوق العاده ای تهیه کنید و با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید .این برنامه هم اکنون از وب سایت براتو قابل دریافت است با دانلود کندی کمرا از خود عکس های زیبا تهیه کنید !

تغییرات نسخه جدید:

    رفع مشکلات و بهبود عملکرد نرم افزار
    اضافه شده ۴ فیلتر

دانلود Candy Camera نسخه جدید برنامه کندی کمرا برای اندرویددانلود Candy Camera نسخه جدید برنامه کندی کمرا برای اندروید

دریافت با لینک مستقیم
حجم: 46.1 مگابایت
توضیحات: دانلود Candy-Camera_5.3.11 اندروید

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.