-
يكشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۷، ۰۶:۵۵ ب.ظ
-
۱۶۸۹
با توجه به مشکلات زیادی که دوستان در ارسال پیام به پشتیبانی بازی داشتن این پست را ایجاد کردیم تا آموزش این کار به صورت قدم به قدم قرار گرفته شود تا دوستانی که در ارسال پیام دچار مشکل هستن مشکل آنها برطرف شود پس با ما همراه شوید .
E-mail training to support Colsheff Collins
بازی را اجرا کنید از گوشه سمت راست علامت چرخ دنده را انتخاب کنید .
سپس از صفحه باز شده شما باید گزینه Help and support را انتخاب کنید
لیستی از موارد را مشاهده می کنید که در باره مشکلات مختلف توضیح داده است که چه کاری باید انجام دهید که شما برای ارسال پیام از بالای صفحه باید گزینه مشخص شده را انتخاب کنید
در صفحه جدید شما باید در قسمت اول متن مشکل خود را وارد کنید (به زبان انگلیسی) در قسمت دوم باید نام بازی خود را وارد کنید و در قسمت آخر باید جیملی که روی بازی شما ثبت شده را وارد کنید در صورتی که جیمیل ثبت نکرده باشید این قسمت را خالی بگذارید در آخر بعد از پر کردن موارد برای ارسال از بالای صفحه گزینه مشخص شده را انتخاب کنید .
حداکثر تا ۴۸ ساعت بعد پاسخ شما ارسال می شود و ذر قسمت چرخ دنده علامت قرمز رنگی به نشانه دریافت پیام نمایان می شود .