دانلود اینستاگرام آیفون Instagram-83.0 سیستم عامل آی او اس

  • ۶۶۰۹

اینستاگرام (Instagram) یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی است که توانسته میلیون‌ها طرفدار در سرتاسر دنیا پیدا کند؛ البته این شبکه‌ی اجتماعی محبوب برای سیستم عامل اندروید و آی او اس نیز عرضه شده تا کاربران دسترسی بهتری به پروفایل خود داشته و با انجام افکت‌های مختلف بر روی تصاویر، آنها را در فضای مجازی به اشتراک قرار دهند.با اینستاگرام ها همراه باشید تا بتوانید از لینک دانلود اینستاگرام Version 83.0 ( instagram.v.83.0) به جدیدترین نسخه‌ی این اپلیکیشن برای آی او اس دسترسی داشته باشید.

به روز رسانی :1397/11/15 نسخه جدید اضافه شد .

در واقع می‌توان اینستاگرام (Instagram) را محبوب‌ترین شبکه‌ی مجازی که بر روی اشتراک گذاری تصاویر محوریت دارد نامید؛ شبکه‌ای که توانسته در ایران نیز به محبوبیت خاصی میان جوانان و حتی هنرمندان و ورزشکاران برسد و شاهد به اشتراک گذاشته شدن میلیون‌ها عکس در روز هستیم که مقدار زیادی از آنها را نیز تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط کاربرانی ایرانی تشکیل می‌دهد.

دانلود نرم افزار Instagram مخصوص iOSدانلود نرم افزار Instagram  مخصوص iOS

نرم افزار اینستاگرام بیش از یک میلیارد و سیصد میلیون در جهان برای پلتفرم های مختلف دانلود شده است . کابران در این نرم افزار می توانند عکس های خود را در شبکه های اجتماعی دیگر مانند Twitter , Facebook , Flickr و Tumblr به اشتراک بگذارید ، از دیگر ویژگی های این نرم افزار روشن کردن Location برای قرار دادن عکس و فیلم است که نشان می دهد شما در چه موقعیت و مکانی عکس های خود را تهیه کرده اید . این برنامه از 10 ابزار برای ویرایش عکس ها و فیلم های شما پشتیبانی می کند . نرم افزار Instagram از تمامی سیستم های آی او اس 8.0 به بالا پشتیبانی می کند . امروز ما یکی از جدیدترین ورژن های این نرم افزار را در اختیارتان قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجه همه شما کاربران قرار بگیرد .

دانلود نرم افزار Instagram - مخصوص iOS - ورژن v36.0 - (دانلود با لینک مستقیم)دانلود نرم افزار Instagram - مخصوص iOS - ورژن v36.0 - (دانلود با لینک مستقیم)

لینک به درخواست کارگروه مصادیق مجرمانه حذف گردید

ویژگیهای نرم افزار:

- کاملاً رایگان بودن نرم افزار

- فیلترهای متنوع و زیبا

- سازگاری با تمامی گوشی های آیفون

- پشتیبانی از هر 2 دوربین دستگاه

- پشتیبانی از 24 زبان مختلف

- اشتراک گذاری عکس ها از داخل هر آلبوم

- ادغام با فیس بوک در iOS 6

- گرفتن عکس یا ویدیو در حالت Landscape

- به اشتراک گذاری فیلمهای Camera Roll

- نمایش خودکار تصاویر Instagram camera

Download the new version of Instagram iPhone version 67.0 for iPhoneapp-instagram-ios

ویژگیهای نسخه جدید Instagram Version 83.0:

- بهبود یافتن باگها

- افزوده شدن افکت های جدید

- امکان قرار دادن استوری متنی بدون نیاز به عکس یا ویدیو

دانلود نرم افزار Instagram - مخصوص iOSدانلود نرم افزار Instagram مخصوص iOS

لینک به درخواست کارگروه مصادیق مجرمانه حذف گردید

.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.