دانلود پیام رسان کاکائو تالک برای ویندوزدانلود KakaoTalk PC 2.7.1.1888 جدیدترین نسخه ویندوز

  • ۱۳۶۳

Kakaotalk PC, Laptop – Make Free Calls On Windows 10,8,7,XP مسنجری  قدرتمند است  که این امکان را به وجود می آورد تا کاربران توسط کامپیوتر بتوانند از این برنامه ی پیام رسان استفاده کنند و با کلاینت های مختلف این نرم افزار در سراسر دنیا با یکدیگر ارتباط داشته باشند.

Kakaotalk PC, Laptop – Make Free Calls On Windows 10,8,7,XP مسنجری  قدرتمند است  که این امکان را به وجود می آورد تا کاربران کامپیوتر و گوشی های  iPhone, Android, BlackBerry و Bada بتوانند با کلاینت های مختلف این نرم افزار در سراسر دنیا با یکدیگر ارتباط داشته باشند. که ما تمامی نسخه ها را برای شما در سایت اینستاگرام ها قرار داده ایم.

Kakaotalk مسنجری قدرتمند در زمینه ی پیام رسانی به صورت تصویری , صوتی , متنی میباشد که برای سیستم عامل های مختلفی ایجاد شده است که ما در این پست برای سیستم عامل ویندوز و کامپیوتر قرار داده ایم

Features of KakaoTalk PC

Kakaotalk برنامه پیام رسانی فوری محبوب و رایگان برای کاربران گوشی های هوشمند است. در ابتدا این برنامه پیام رسانی رایگان در سال 2010 راه اندازی شد و در حال حاضر آن را در بیش از 15 زبان در دسترس است. این برنامه دارای بیش از 140 میلیون کاربر از سراسر جهان و بسیاری از افراد از کره جنوبی می باشند و طرفداران زیادی هم در ایران دارد. Kakaotalk ارائه دهنده ی پیام های متنی رایگان و تماس های صوتی رایگان و همچنین اجازه می دهد تا به کاربران برای به اشتراک گذاری فیلم ها، عکس ها، پیام های صوتی و مکان است. این نرم افزار همچنین پشتیبانی از چت گروهی و حتی شما می توانید تعداد نامحدودی به گروه مانند فیس بوک اضافه کنید.

دانلود KakaoTalk برای کامپیوتر و ویندوز Windows 10,8,7,XP - PC, Laptop

ویژگی های برنامه کاکائو تالک نسخه ی کامپیوتر

*همگام سازی بین نسخه ی کامپیوتر و گوشی های موبایل هوشمند

* ارسال اسناد , فیلم , تصویر و صوت تا سقف 100 مگابایت و با سرعت بالای آپلود

* تبدیل اتاق چت روم و شخصی سازی اتاق

* تعغیر رنگ و فونت و مشخصات برنامه به دلخواه ( تم های جذاب و قابل تعغیر )

* امنیت بالا و حریم خصوصی از مشخصات بارز این برنامه ی منحصر به فرد می باشد

+ دانلود کاکائو تالک برای سیتم عامل اندروید

+به زودی برای سیستم عامل های مختلف

محیط برنامه

دانلود KakaoTalk برای کامپیوتر و ویندوز Windows 10,8,7,XP - PC, Laptop

دانلود برنامه با لینک مستقیم

***

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.