دانلود WhatsApp Business 2.19.52 واتس اپ بیزینس اندروید

  • ۱۲۱۵

اپلیکیشن واتساپ تجاری (WhatsApp Business) قرار است با قابلیت‌های جدید و کاربردی، بزودی در فروشگاه اینترنتی پلی استور گوگل قابل دسترس کاربران قرار بگیرد.
اپلیکیشن واتساپ تجاری (WhatsApp Business) قرار است با قابلیت‌های جدید و کاربردی، بزودی در فروشگاه اینترنتی پلی استور گوگل قابل دسترس کاربران قرار بگیرد.
این اپلیکیشن ویژگی های متعدد و متفاوتی دارد که می توان به انتقال گفت‌وگو، ایجاد پروفایل تجاری، پاسخ خودکار و تحلیل داده ها اشاره کرد. هنگامی که صاحبان مشاغل و تجارتگران می خواهند در این پیام رسان برای خود و شرکت خود یک پروفایل تجاری بسازند، صفحه ای ظاهر می شود که در آن باید توصیف شغل و شرکت، وب سایت و نشانی شرکت خود را در آن ثبت کنند تا کاربران بتوانند اطلاعات اصلی و محوری شرکت مورد نظر خود را در این صفحه مشاهده کنند.
ویژگی دیگر واتس اپ تجاری، قابلیت تحلیل و آماردهی است که بدین ترتیب صاحبان شرکت ها و مشاغل قادر خواهند بود تعداد تمامی پیام های دریافتی، ارسالی و خوانده شده را تحلیل کرده و به آنها ارائه دهد. در آخر باید گفت که شکل و شمایل و ظاهر این اپلیکیشن جدید شباهت بسیاری با پیام رسان معمول واتس اپ دارد به گونه ای که کاربران احساس نصب اپلیکیشین متفاوتی را نخواهند داشت.

قابلیت های برنامه WhatsApp Business واتس اپ بیزینس:

امکان استفاده همزمان چند نفر از یک اکانت
انتقال چت ها به دستگاه جدید
و بسیاری از قابلیت های دیگر که میتوانید در اختیار داشته باشید

تغییرات نسخه جدید WhatsApp Business 2.19.52:

 - پاسخ سریع در حال حاضر پشتیبانی از عکس ها، فیلم ها، و GIF علاوه بر پیام های متنی.
 - اکنون می توانید توضیحات گروهی اضافه کنید. اعضای گروه را در مورد اطلاعات مهم یا موضوع گروه می دانند. توصیف گروه همچنین در هنگام دعوت از شخص از طریق پیوند دعوت گروه قابل مشاهده است.
- برنامه پیام های تبریک برای گیرندگان انتخاب شده. درست مثل پیام های دور، شما هم اکنون می توانید کنترل کنید که چه کسی پیام های تبریک خود را دریافت می کند.

محیط برنامه

دانلود WhatsApp Business 2.19.29 واتس اپ بیزینس اندرویددانلود WhatsApp Business 2.19.29 واتس اپ بیزینس اندرویددانلود WhatsApp Business 2.19.29 واتس اپ بیزینس اندرویددانلود WhatsApp Business 2.19.29 واتس اپ بیزینس اندروید

لینک به درخواست کارگروه مصادیق مجرمانه حذف گردید

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.