آموزش استفاده از برنامه شازام Shazam

  • ۱۰۹۴

شازام یکی از محبوب ترین سرویس هایی که است که تا کنون منتشر شده است این نرم افزار میتوانید جزئیات و اطلاعات موسیقی های در حال پخش را برای شما نمایش دهد.

قبلا نرم افزار ترک آی دی سونی رقیب اصلی این نرم افزار بود اما با قطع سرویس ترک آی دی توسط سونی در حال حاضر بهترین گزینه برای یافتن و شناسایی موسیقی های در حال پخش اپلیکیشن Shazam است .

آموزش تصویری استفاده از برنامه شازام :

Video Tutorial Using Shazam Program

استفاده از اپلیکیشن شازام بسیار آسان و راحت است ابتدا باید آخرین نسخه این اپلیکیشن را از وب سایت دانلودور از این صفحه دانلود و نصب کنید .

اکنون آهنگ مورد نظر را از داخل گوشی خود یا دستگاه دیگری پخش کنید و برنامه شازم را باز کنید و بر روی علامت آن کلیک کنید.

shazam

در کمتر از چند ثانیه اطلاعات کامل آهنگ در حال پخش برای شما نمایان می شود (شناسایی آهنگ در حال پخش ) این نرم افزار حتی قابلیت شناسایی آهنگ فارسی را نیز در اختیار شما قرار می دهد بنابراین اگر در یک مجلس یا در یک محلی از آهنگی خوشتون اومد و اطلاعات خوانند را بلد نبودید تنها کافیه اپلیکیشن شازام را باز کنید و بر روی علامت آن کلیک کنید تا قسمتی از آهنگ را بشوند و اطلاعات کامل آهنگ ها نظیر نام خواننده ,سال تولید ,نام آهنگ ,ویدیوهای یوتیوب آهنگ و هر چیزی که لازم دارید را به شما نشان بدهد در زمینه شناسایی آهنگ اپلیکیشن SoundHound نیز بسیار درست و عالی عمل می کند .

دلیل کار نکردن برنامه Shazam

ذکر این نکته الزامی است شازام در کشور ما مسدود است بنابراین برای استفاده باید از اینترنت بدون محدودیت استفاده کنید در غیر این صورت شازام قادر به شناسایی آهنگ ها نخواهد بود .

چگونه از شازام Shazam آهنگ دانلود کنیم ؟

قابلیت دانلود آهنگ در Shazam وجود ندارد بنابراین شما باید به صورت دستی این کار را انجام دهید ساده ترین روشن برای دانلود یک آهنگ این است وقتی شازام اسم خواننده و نام آهنگ را بهتون گفت یعنی 99 درصد کارتون انجام شده اگر آهنگ فارسی بود همین اسم و آهنگ را در گوگل بنویسید و سرچ کنید صدها سایت بالا میاد که آهنگ شما را برای دانلود قرار داده اند اگر آهنگ انگلیسی بود همین کار را انجام دهید و عبارت mp3 را به آن اضافه کنید تا کار شما ساده تر شود .

برای دانلود نسخه ی آیفون برنامه شازم به این صفحه بروید.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.