آموزش نرم افزار وین رار RAR اندروید

  • ۱۰۵۳

 همانطور که می‌دانید، برخی از برنامه ها و فایل‌های هستند که به صورت زیپ و فشرده سازی شده قرار می‌گیرند. اگر چنین فایل‌هایی را دانلود کنید، برای اجرا کردن آن نیاز به نرم‌افزار برای اجرا و یا فشرده سازی خواهید داشت.

برای مشاهده ی آموزش های این برنامه به این صفحه بروید.

نرم افزار RAR قابلیت باز کردن تمام فرمت های فشرده سازی را در موبایل دارد. این نرم افزار که مخصوص سیستم عامل اندروید میباشد، تقریبا تمام عملکردهای اصلی یک نرم افزار فشرده سازی (مثل WinZip) را دارد.

دقیقاً مانند نرم‌افزار "وینرر" ویندوز 

در ادامه هر کدام از قسمت ها و امکانات نرم افزار را معرفی می کنیم و روش استفاده از آن ها را توضیح می دهیم:

Explorer

حالت کلی جستجوگر فایل نرم افزار این چنین است:

RAR android

برای استخراج کردن یک فایل فشرده فایل را لمس کنید تا گزینه های مربوط به فایل برایتان نمایش داده شود، سپس با انتخاب یکی از گزینه های Extract to، Extract here و یا Extract Files می توانید فایل مورد نظر خود را استخراج کنید:

RAR android

برای فشرده کردن یک فایل پس از لمس کردن فایل و انتخاب گزینه Add to archieve، صفحه فشرده سازی برایتان باز خواهد شد که در آن می توانید نوع فایل فشرده شده و یک رمز عبور برای فایل تعیین کنید:

RAR android

 Menu

از طریق منوی نرم افزار می توانید فایل های آرشیو شده را تست کنید، آرشیو ها را تعمیر کنید و به تنظیمات دسترسی داشته باشید:

RAR android

 Test archived files

در این بخش می توانید فایل های مورد نظر خود را بررسی کنید تا در صورت وجود مشکل بتوانید آن را تعمیر کنید:

RAR android

 General Settings

در قسمت Interface می توانید پوسته فعال را انتخاب کنید و صدای پایان کارها را فعال یا غیر فعال کنید. در قسمت File list می توانید نمایش فایل های آرشیو در بالای دیگر فایل ها، نمایش فایل های مخفی و نمایش تصاویر بند انگشتی را فعال یا غیر فعال کنید، همچنین در قسمت Other می توانید اضافه کردن نام آرشیو ها به تاریخچه را فعال یا غیر فعال کنید:

RAR android

 دانلود نرم افزار RAR اندروید

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.