آموزش رفع مشکل مسدود شدن حساب واتساپ جی بی در اندروید

  • ۱۳۲۵

رفع مشکل مسدود شدن حساب واتساپواتساپ اقدام به مسدود کردن اکانت های که از نسخه غیر رسمی استفاده میکنند کرده است و گفته که باید از نسخه رسمی استفاده کنند در صورتی که از نسخه های غیر رسمی همانند جی بی واتساپ او جی واتساپ و … استفاده میکنید .

برای مشاهده ی آموزش های این برنامه به این صفحه بروید.

حساب شما به صورت موقت مسدود می شود که در صورتی که مجدد از برنامه های غیر رسمی استفاده کنید حساب شما مجدد با زمان بیشتری مسدود خواده شد در این آموزش شما نحوه دور زدن این مسدودیت را آموزش خواهید که میتوانید با ما همراه شوید .

برای مشاهده ی آموزش های واتساپ به این صفحه بروید.

نحوه رفع مشکل مسدود شدن جی بی واتساپ و اوجی واتساپ در ابتدا شما باید از چت های خود نسخه پشتیبان یا بکاپ تهیه کنید برای اینکه چت های شما حذف نگردد برای بکاپ گرفتن میتوانید از آموزش بکاپ گرفتن از چت های واتساپ که در سایت موجود است استفاده کنید.

پس از اینکه گزینه بکاپ را انتخاب کردید شما باید اسم پوشه برنامه را تغییر دهید که در این آموزش ما از جی بی واتساپ استفاده میکینم که متناسب با نسخه ای که شما استفاده میکنید ممکن است متفاوت باشد وارد فایل منیجر گوشی شوید پوشه GBWhatsApp را پیدا کنید و تغییر نام دهید که ما اسم پوشه را به GBWhatsApp4 تغییر نام خواهید داد .

anti-ban-whatsapp

anti-ban-whatsapp

سپس وارد واتساپ شوید و اکانت خود را حذف کنید که در صورتی که نیاز به راهنمایی دارید برای این کار میتوانید از آموزش حذف اکانت واتساپ که در وب سایت موجود است نیز استفاده کنید توجه کنید در صورتی که نمیتوانید از نسخه جی بی این کار را انجام دهید باید با نسخه رسمی این کار را انجام دهید . سپس برنامه جی بی واتساپ را از گوشی خود حذف کنید و مجدد نصب کنید توجه کنید که باید آخرین نسخه از برنامه را نصب کنید که در حال حاظر ۷.۰۰ می باشد .

anti-ban-whatsapp

 پس از نصب مجدد برنامه شما باید پوشه اصلی ایجاد شده یعنی GBWhatsApp را حذف کنید و سپس پوشه ای که خودتان در مرحله قبل تغییر نام داده اید یعنی GBWhatsApp4 را مجدد به GBWhatsApp تغییر نام دهید .

anti-ban-whatsapp

حالا شما میتوانید وارد برنامه شوید وشماره تلفن خود را وارد کنید هنگام وارد شدن از شما سوال می شود که پیام ها بازیابی شود یا خیر که حتما باید گزینه بازیابی را انتخاب کنید در غیر این صورت پیام های شما حذف و قابل بازیابی نخواهد بود ! این مورد ممکن از کمی طول بکشد ….

anti-ban-whatsapp

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.