آموزش ثبت آگهی در برنامه دیوار اندروید

  • ۱۱۹۹

با زدن دکمه دایره‌ای بعلاوه در پایین صفحه برنامه «دیوار» در موبایل خود (یا دکمه قرمز ثبت آگهی در نوار بالای سایت «دیوار») می‌توانید ثبت آگهی در «دیوار» را آغاز نمایید.

ثبت آگهی از طریق گوشی‌ با سیستم عامل اندروید

مرحله اول، ثبت اطلاعات اصلی:

در این مرحله عکس آگهی، عنوان آگهی و توضیحات آگهی خود را تعیین می‌کنید و با زدن دکمه «بعدی» در پایین صفحه به مرحله بعد می‌روید.

لازم به ذکر است که انتخاب عکس برای آگهی اختیاری است، با این حال با توجه به افزایش بازدید آگهی تا سه برابر، به شما توصیه می‌کنیم حتما از تصویر مناسب استفاده کنید.

برای اضافه کردن عکس به آگهی خود حتما شرایط عکس آگهی را مطالعه فرمایید.

Divar

مرحله دوم، توضیحات:

به منظور جستجوی راحت آگهی‌ها توسط کاربران، آگهی‌ها به 10 دسته کلی به همراه زیردسته‌هایی تقسیم می‌شوند. برای ثبت آگهی خود در این مرحله ابتدا باید با توجه به موضوع آگهی خود، دسته‌بندی مناسب را انتخاب نمایید.

برای انتخاب دسته‌بندی مناسب آگهی می‌توانید از راهنمای دسته‌بندی استفاده نمایید.

Divar

پس از آن با توجه به دسته‌بندی که انتخاب می‌کنید لیستی از اطلاعات لازم برای ثبت آگهی مقابل شما قرار می‌گیرد که بعد از پر کردن آن‌ها می‌توانید با زدن دکمه «بعدی» در پایین صفحه به مرحله بعد می‌روید.

محدوده آگهی برای ثبت آگهی در همه‌ی دسته‌بندی‌ها مشترک و لازم است.

در دسته‌بندی‌هایی که قیمت برای آن‌ها لازم است، در صورتی که بخش قیمت را خالی بگذارید، آگهی با قیمت «توافقی» منتشر می‌شود، اگر عدد صفر را وارد نمایید با قیمت «مجانی» به کاربران نمایش داده می‌شود. البته بر اساس تجربه، آگهی‌های با قیمت مشخص، بازدید بیشتری نسبت به آگهی‌ها توافقی و مجانی دارند و پیشنهاد می‌کنیم همواره برای آگهی خود قیمت مشخص وارد کنید.

مرحله سوم، اطلاعات تماس:

در این مرحله باید اطلاعات تماس خود را شامل شماره موبایل و ایمیل‌تان را وارد نمایید.

امکان جدیدی نیز تحت عنوان «چت» بر روی آگهی‌ها ایجاد شده است که می‌توانید برای آگهی خود فعال کنید تا سایر کاربران از طریق چت در داخل وب‌سایت و یا اپلیکیشن «دیوار» با شما در ارتباط باشند. توجه داشته باشید در زمان ثبت آگهی، گزینه فعال بودن چت به صورت پیش‌فرض انتخاب شده است.

Divar

 اگر برای اولین بار است که آگهی ثبت می‌کنید و یا از حساب کاربری خود خارج شده‌اید، در پایین صفحه دکمه «ارسال کد تایید به شماره موبایل» را باید بزنید. کد تاییدی برای اطمینان از صحیح بودن شماره موبایل ثبت شده در آگهی برای شما پیامک می‌گردد، با لمس گزینه «تایید شماره موبایل» کد دریافت شده را در بخش مربوطه وارد نمایید تا آگهی شما وارد فرآیند انتشار گردد.

در تمامی مراحل از زمان ثبت آگهی، انتشار یا عدم‌انتشار آگهی ایمیل «پستچی دیوار» برای اطلاع‌رسانی از وضعیت آگهی‌تان به ایمیلی که در هنگام ثبت آگهی درج کرده‌اید ارسال می‌گردد.

در هنگام ثبت آگهی از درست بودن ایمیل خود اطمینان حاصل نمایید زیرا از زمان ثبت آگهی، انتشار یا عدم‌انتشار آگهی ایمیل «پستچی دیوار» برای اطلاع‌رسانی از وضعیت آگهی‌تان به ایمیلی که در هنگام ثبت آگهی درج کرده‌اید ارسال می‌گردد.

پس از ثبت‌آگهی، برای آشنایی با چگونگی مشاهده وضعیت آن می‌توانید مقاله «چگونه پیش‌نمایشی از آگهی خود را مشاهده کنم؟» را مطالعه نمایید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.