آموزش ثبت نام در پینترست اندروید و سایت

  • ۱۰۶۶

Pinterest پینترست یک شبکه اجتماعی محبوب در سراسر دنیاست که از طریق این برنامه شما میتوانید به آسانی عکس های خود در سراسر دنیا به اشتراک بگذارید.

این شبکه با داشتن هواداران بیشماری در سراسر جهان توانسته خود را به عنوان یک مدعی در میان انبوهی از شبکه های مجازی مطرح کند .

برای اینکه بتوانید در این اپلیکیشن ثبت نام کنید ابتدا باید نسخه اندروید آن را باید نصب کنید که میتوانید آخرین ورژن موجود از برنامه را از این صفحه دانلود و نصب کنید سپس برنامه را اجرا کنید برای ثبت نام شما سه راه دارید از طریق ایمیل یا فیس بوک و اکانت جیمیل (باید داخل گوشی ثبت شده باشد) که ما راه عمومی که از طریق ایمیل هست را انجام میدهیم .

در کادر مورد نظر اییمل خود را ثبت کنید و سپس گزینه Continue  را انتخاب کنید .

در صورتی که با کامپیوتر هستید یا میخواهید از طریق مروگر و از سایت برنامه ثبت نام کنید میتوانید از این لینک برای این کار استفاده کنید .

create-account-pinterest

 در مرحله بعد شما باید برای اکانت یک رمز ۶ رقمی به بالاتر را وارد کنید و گزینه Next را انتخاب کنید

create-account-pinterest

 سپس نام خود (نام کاربری) را در مرحله بعدی وارد کنید و گزینه Next را انتخاب کنید و سپس سن و در مرحله آخر جنسیت خود را انتخاب کنید .

create-account-pinterest

 ثبت نام شما در برنامه به پایان رسید میتوانید با توجه به نوع دسته بندی های موجود تصاویر را تماشا کنید و تصاویر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید .

همچنین اگر دوست داشتید میتوانید از صفحه ی سایت دانلودور در پینترست از این صفحه دیدن کنید.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.