آپدیت جدید Telegram – ویژگی های جدید اضافه شده به اپلیکیشن تلگرام

  • ۹۳۴

امروز شرکت Telegram اعلام کرد که این اپلیکیشن بروز رسانی شده است. نسخه جدید تلگرام این امکان را به کاربران می‌دهد که مکالمات را بر روی یک دیسک ذخیره کنند. در ادامه همراه وبسایت دانلودور باشید تا به بررسی ویژگی‌های جدید نسخه جدید تلگرام بپردازیم.

برای مشاهده ی آموزش های برنامه تلگرام به این صفحه بروید.

قابلیت Export tool در تلگرام

Telegram

با آپدیت جدید تلگرام کاربران می‌توانند تمامی چت‌های خود را که شامل عکس‌ها و ویدئو‌ها است را ذخیره کنند. با این کار کاربران این شبکه پیامرسان محبوب می‌توانند به صورت آفلاین به آن‌ها دسترسی داشته باشند. برای استفاده از این ویژگی باید آخرین نسخه دسکتاپ این برنامه را بر روی کامپیوتر خود نصب داشته باشید.

برای فعال کردن قابلیت ذخیره چت‌ها ابتدا به قسمت Settings رفته و پس از آن Export Telegram Data را بزنید.

این ابزار به کاربرانی که میلیون‌ها پیام دارند و نمی‌توانند به قسمت‌های قدیمی پیام‌ها دسترسی داشته باشند بسیار مفید است. با فعال کردن قابلیت Export می‌توانید با باز کردن چت‌ها و فشردن دکمه سه نقطه در بالای هر چت و انتخاب Export Chat History تاریخچه پیام‌ها را مشاهده کنید.

ویژگی جدید Exception در نوتیفیکیشن‌ها

Telegram

تلگرام اولین برنامه‌ای است که به کاربران اجازه می‌دهد نحوه کار نوتیفیکیشن‌ها را تغییر دهند. با اضافه شدن قابلیت Exception کاربران می‌توانند نوتیفیکیشن‌های هر چت را شخصی سازی کنند. برای فعال کردن این قابلیت می‌توانید به بخش Settings رفته و Notifications را انتخاب کنید.

بهبود ویژگی Telegram Passport

با ارائه ویژگی Telegram Passport کاربران می‌توانند وارد اپلیکیشن‌های دیگری شوند و این قابلیت مورد استقبال زیاد طرفداران این برنامه قرار گرفت. حال این قابلیت بروزرسانی شده و کاربران از آن می‌توانند از خدمات بیشتری استفاده کنند. شرکت تلگرام الگوریتم‌های این ویژگی را نسبت به قبل کمی بهتر کرده و امنیت آن نسبت به قبل بالاتر رفته است.

بهبود کدهای منبع و API

همانطور که این شرکت به کدگذاری بر روی پیام‌ها شهرت دارد در آپدیت جدید نیز این ویژگی حذف نشده و می‌شود گفت که تاحدی بهبود نیز یافته است.

برای دانلود نسخه ی جدید تلگرام به این صفحه بروید.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.