دانلود نرم افزار شبیه ساز رسمی بازی پابجی موبایل برای کامپیوتر – ویندوز

  • ۱۹۶۶

Tencent Gaming Buddy شرکتی است که در پشت یکی از بهترین بازی‌های آنلاین موبایلی قرار دارد که ما می‌توانیم برای اندروید دانلود کنیم که به پابجی موبایل نیز مشهور است.

شبیه‌ساز Tencent Gaming Buddy – در حال حاضر، چنین چیزی به عنوان یک نسخه PC از بازی PUBG MOBILE وجود ندارد اما ما می‌توانیم با استفاده از این شبیه‌ساز را به دست آوریم که این استودیوی توسعه چینی هر کاربری که بخواهد این عنوان را بصورت رایگان روی یک کامپیوتر بازی کند، بدون نیاز به دانلود یک شبیه‌ساز از امثال بلواستکس و نوکس و سایر موارد دیگر.

tencent gaming buddy

این یک شبیه‌ساز اندروید برای PC با مقدار زیادی از گزینه‌های برای نصب و اجرا در مجموعه ی ما است، که به ما امکان دسترسی به تنظیمات مختلف و پیکربندی دومی از قبیل گرافیک، ویدیو یا کنترل‌ها را می‌دهد (آن با both و gamepads سازگار است). تنها عیب این است که نام این توسعه است، تنها امکان بازی با موبایل را به ما پیشنهاد می‌دهد، اگرچه ما انتظار داریم که بازی‌های Tencent بیشتری را در آینده ارایه دهیم.

tencent gaming buddy

هم اکنون میتوانید آخرین نسخه موجود از این برنامه کاربردی را از وب سایت اینستاگرام ها دانلود و در کامپیوتر و لپ تاپ خود نصب کنید

تغییرات نسخه جدید:

رفع مشکلات و بهبود عملکرد نرم افزار

tencent gaming buddy

دریافت با لینک مستقیم
حجم: 9.26 مگابایت
توضیحات: شبیه ساز رسمی بازی پابجی موبایل کامپیوتر

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.