آموزش پخش فیلم های دانلود شده از فیلیمو در اندروید

  • ۵۱۸۶

پخش فیلم های دانلود شده از فیلیموفیلیمو برنامه ای برای مشاهده انلاین فیلم ها می باشد که شما با استفاده از این نرم افزار میتوانید به صورت انلاین فیلیم های مورد نظر خود را مشاهده یا دانلود کنید برنامه دارای محدودیت برای نمایش فیلم ها می باشد به صورتی که فیلم دانلود شده فقط توسط خود برنامه فیلیمو قابل اجرا می باشد.

play-video-filimo

که شما با استفاده از این آموزش میتوانید فیلم های دانلود شده را با سایر پلیرهای خود مانند mx player اجرا کنید برای انجام این کار با ما همراه باشید !

برنامه را اجرا کنید فیلم مورد نظر خود را دانلود کنید فیلم دانلود شده در پوشه Aparat Filimo قرار می گیرد که اگر آن را از مسیر فایل منیجر اجرا کنید مشاهده میکنید که برنامه های پخش فیلم قادر به اجرای آنها نخواهد بود برای اجرای فیلم دانلود با سایر پلیر ها باید مراحل زیر را انجام دهید .

بعد از دانلود فیلم از قسمت گالری افلاین گزینه تماشا را انتخاب کنید تا فیلم برای شما پخش شود سپس به عقب برگردید.

play-video-filimo

play-video-filimo

مجدد همان فیلم را اجرا کنید (انتخاب گزینه تماشا) برای شما دو گزینه نمایش می دهد گزینه از ابتدا را انتخاب کنید بعد از انتخاب این گزینه خودکار برنامه از پخش خارج می شود شما چند ثانیه وقت دارید فایل دانلود شده از پوشه Aparat Fillmo را به محل دیگری کپی کنید تا محدودیت پخش روی آن ایجاد نشود !

(حتما این کار را باید کمتر از ۵ ثانیه انجام دهید !) برای تست میتوانید از گزینه پخش استفاده کنید که واقعا این روش جواب میدهد یا خیر

play-video-filimo

play-video-filimo

play-video-filimo

  • سلام
    این روش در آپدیت جدید فیلیمو که غیر اختیاری هم هست دیگه جواب نمیده، اگه راه حل دیگه ای دارید لطفا پست کنید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.