آموزش و معرفی قابلیت های برنامه کندی کمرا

  • ۱۰۵۸

Candy Camera به لحاظ دارا بودن ویژگی های بسیار جذاب جزو اپلیکیشن هایی است که استفاده از آن را به هر کاربری پیشنهاد می کنیم. در رابطه با همین موضوع امکان انتخاب فیلتر های متنوع در سه بخش مجزای Classic ،Selfie و Unique برای کاربران فراهم شده است.

این اپلیکیشن نقش به سزایی را در زیباتر شدن سلفی های شما بازی می کند. در همین رابطه می توانید از گزینه هایی چون سایه چشم، رژ لب، سفید کردن دندان ها، خط چشم، ریمل/مژه/ابرو و... استفاده و پس از ثبت چند سلفی یک کلاژ برای به اشتراک گذاری با دوستان خود ایجاد کنید.

Candy-Camera-Decorate-Stickers

در ادامه قادر خواهید بود با استفاده از استیکرهایی چون گل، قلب، عینک و... سلفی های خود را جذاب تر از گذشته نمایید. Candy Camera این امکان را به شما می دهد تا به هنگام ضبط ویدیو از استیکرها، فیلترها و هر آنچه که دوست دارید استفاده و آن ها را به ویدیوی خود اضافه کنید.

محیط برنامه کندی کمرا

candy-cameracandy-cameracandy-cameracandy-camera

کاربران همچنین می توانند از Candy Camera به عنوان یک ویرایشگر تصویر برای ویرایش سلفی هایی که در گالری گوشی وجود دارد نیز استفاده کنند. با استفاده از این بخش قادر هستید جلوه های نوری، قاب ها و برچسب های گوناگون را به تصاویر خود اضافه نمایید. در ادامه فیلترها، ابزار ویرایش اولیه و ابزار تقویت زیبایی نیز در اختیار کاربران قرار دارد.

تنها ویژگی قابل بحث این اپلیکیشن گزینه ای برای تغییر ظاهر شما است. به عنوان مثال می توانید کاری کنید که بلندتر از گذشته به نظر برسید. اگر به دنبال یک اپلیکیشن سلفی با خیل عظیم امکانات هستید استفاده از Candy Camera را به شما پیشنهاد می کنیم.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.