معرفی و آموزش برنامه اد کلیر حذف تبلیغات

  • ۱۰۷۲

نرم افزار AdClear همان طور که کاملا از نام آن مشخص است نرم افزاری در جهت حذف تبلیغات در گوشی های اندرویدی آن هم با ویژگی جالب بی نیاز به روت است!برای کاربران اندروید است.

برای مشاهده ی آموزش های مربوط به این برنامه به این صفحه بروید.

معرفی نرم افزار : تکنولوژی AdClear از تبلیغ کنندگان جلوگیری می کند که بعد از مدتی به مرور به برنامه شما حمله می کنند. AdClear بهترین برنامه در بازار برای مسدود کردن تبلیغات یوتیوب است! و ما برای اولین بار در اندروید برای جلوگیری از تبلیغات AdClear را خدمت شما کاربران عرضه کردیم.

از مزیت های اپلیکیشن موجب صرفه جویی در باتری، پهنای باند برای کاربران می شود و کاربران را از تبلیغات مخرب و آلوده محافظت می کند. بهترین مزیت آن این است که اپلیکیشن به صورت رایگان عرضه شده است.این برنامه با اتصال به سرور های VPN پرسرعت و امن، تمامی تبلیغات مزاحم را از میان بر می دارد و همچنین باعت افزایش امنیت وبگردی و برنامه های دیگر می شود.

adclear

برای مثال :سازنده برنامه های ایرانی برای کسب درامد تبلیغات پاپ آپ تلگرامی را در app های خود جاسازی میکنند که بسیار عذاب آور است به طوری که هربار شما را به صورت خودکار و بدون اختیارتان به کانال های تلگرامی می برند و مطمئنا از این قضیه شاکی شده اید و کاری از دست تان بر نمی آید ؛ اینجاست که باید دست به دامن برنامه های حذف تبلیغات مزاحم شوید.

حرف آخر :همچنین محیط وب گردی را برای شما امن تر خواهد کرد ، چرا که بعضی از این تبلیغات ممکن است ویروس جدیدی را وارد اسمارت فون شما بکنند.با اجرا این برنامه دیگر این تبلیغات در اسمارت فون و تبلت اندرویدی شما اجرا نخواهد شد.این برنامه به شما کمک میکند تا یک بار برای همیشه از شر تبلیغات در اپ های اندرویدی راحت شوید و لذت گشت و گذار در دنیای وب و اینترنت را برای شما کاربران علاقه مند به اینترنت دو چندان کند.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.