معرفی برنامه پاساژ خرید و فروش آنلاین

  • ۱۱۰۸

برنامه پاساژ این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند به بیش از هزار فروشگاه اینترنتی و محصولات آن‌ها دسترسی داشته باشند و به صورت آنلاین نسبت به خرید محصول دلخواه خود اقدام نمایند.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن پاساژ

اپلیکیشن پاساژ شامل بیش از هزار فروشگاه اینترنتی در دسته‌بندی‌های مختلفی نظیر پوشاک، لوازم خانگی، کالاهای دیجیتال و غیره می‌شود. کاربران می‌توانند با استفاده از این اپلیکیشن به محصولات مورد نظر خود دسترسی داشته باشند و محصول دلخواه خود را به صورت آنلاین خریداری کنند.

علاوه بر امکان خرید آنلاین محصولات، فروشندگان می‌توانند با ساخت فروشگاه در اپلیکیشن پاساژ نسبت به فروش و عرضه محصولات خود اقدام نمایند. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی بررسی اپلیکیشن پاساژ بپردازیم.

معرفی برنامه پاساژ

برنامه پاساژ از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است. پس از اجرای این برنامه به بخش خانه منتقل می‌شوید. در این بخش می‌توانید محصولات و فروشگاه‌های پیشنهادی برنامه پاساژ را مشاهده کنید. با مراجعه به بخش دسته‌بندی می‌توانید به دسته‌بندی محصولات نظیر پوشاک، موبایل، لوازم خانگی و غیره دسترسی داشته باشید.

pasazh

با انتخاب دسته بندی مورد نظر لیستی از محصولات مربوط به آن دسته بندی نمایان می‌شود و می‌توانید ترتیب نمایش محصولات را بر اساس جدیدترین، محبوب‌ترین، پر بازدیدترین و یا قیمت تغییر دهید. در قسمت فوقانی صفحه نیز کادر جستجو قرار دارد، بنابراین کاربران می‌توانند به راحتی به جستجو محصول مورد نظر خود بپردازید.

pasazh

با انتخاب محصول مورد نظر می‌توانید تصاویر آن را مشاهده کنید و به جزییاتی نظیر قیمت و اطلاعات تماس فروشنده دسترسی داشته باشید. همچنین امکان به اشتراک گذاری و افزودن محصول مورد نظر به لیست علاقه‌مندی‌ها نیز فراهم آمده است. کاربران می‌توانند با دنبال کردن فروشگاه مورد نظر به راحتی به محصولات آن دسترسی داشته باشند. در صورت تمایل به مشاهده تمامی محصولات فروشگاه مورد نظر تنها کافیست تا نام آن را لمس نمایید. برنامه پاساژ امکان ثبت نظر را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده است. در نهایت در قسمت انتهایی صفحه محصولات مشابه نمایش داده می‌شوند.

pasazh

از دیگر بخش‌های برنامه پاساژ می‌توان به بخش دنبال شده‌ها اشاره کرد. محصولات فروشگاه‌های دنبال شده توسط کاربر در این بخش قابل مشاهده هستند. همچنین کاربران می‌توانند به جدیدترین و محبوب‌ترین محصولات اپلیکیشن پاساژ در دسته‌بندی‌های جداگانه دسترسی داشته باشند.

pasazh

با لمس آیکون سه خط در گوشه بالا و سمت راست صفحه منوی برنامه پاساژ نمایان می‌شود. کاربران می‌توانند از طریق این منو در اپلیکیشن پاساژ عضو شوند و یا به جستجوی فروشگاه مورد نظر خود بپردازید. دسترسی به لیست نشان شده‌ها و سبد خرید نیز از طریق این منو امکان‌پذیر است. از قابلیت‌های کاربردی اپلیکیشن پاساژ می‌توان به امکان ساخت فروشگاه به صورت رایگان اشاره کرد. بنابراین فروشندگان می‌توانند با ساخت فروشگاه نسبت به فروش محصولات خود از طریق این اپلیکیشن اقدام نمایند. بدین منظور به منوی برنامه مراجعه و گزینه ساخت فروشگاه را لمس نمایید.

pasazh

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه پاساژ پرداختیم. به منظور دانلود برنامه پاساژ می‌توانید از منوی دانلود انتهای همین مقاله استفاده کنید.

نقاط قوت:

دسته‌بندی متنوع محصولات

امکان به اشتراک گذاری و افزودن محصول به لیست علاقه‌مندی‌ها

امکان دنبال کردن فروشگاه‌های دلخواه

امکان ساخت فروشگاه

نقاط ضعف:

این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعف قابل ملاحظه‌ای ندارد

برای دانلود برنامه به این صفحه بروید.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.