معرفی و دانلود برنامه دیجی کالا

  • ۹۱۱

برنامه دیجی کالا (Digikala) اپلیکیشن رسمی فروشگاه اینترنتی دیجی کالا است که امکان خرید و سفارش آنلاین محصولات را از طریق گوشی برای کاربران خود به ارمغان می‌آورد. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه دیجی کالا (Digikala) بپردازیم.

برای مشاهده ی آموزش های مربوط به این برنامه به این صفحه بروید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن دیجی کالا یا Digikala

اپلیکیشن دیجی کالا (Digikala) این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند به تمامی محصولات فروشگاه اینترنتی دیجی کالا بر روی گوشی خود دسترسی داشته باشند و نسبت به خرید و سفارش آنلاین محصولات دلخواه خود اقدام نمایند.

اپلیکیشن Digikala (دیجی کالا) شامل دو نسخه اندرویدی و آی او اسی می‌شود و قابلیت های نظیر دسترسی به نقد و بررسی های تخصصی محصولات و امکان مقایسه محصولات را در اختیار کاربران خود قرار داده است.

معرفی برنامه دیجی کالا (Digikala)

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، برنامه دیجی کالا (Digikala) برای دو سیستم عامل اندروید و آی او اس عرضه شده و قابلیت های بسیاری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. پس از اجرای برنامه مذکور، لیستی از پیشنهادهای شگفت انگیز نمایان می‌شود. همچنین در این صفحه به لیست محصولات جدید و پر بازدید این فروشگاه اینترنتی هم دسترسی خواهید داشت.

Digikala

برنامه دیجی کالا (Digikala) قابلیت جستجو محصولات را در اختیار کاربران خود قرار داده است. بنابراین اگر به دنبال محصول خاصی هستید، می‌توانید با لمس آیکون به شکل ذره بین در گوشه بالا و سمت چپ صفحه به جستجوی آن بپردازید.

Digikala

پس از جستجو محصول، کاربران می‌توانند ترتیب نمایش نتایج جستجو را بر اساس قیمت، بازدید و فروش تغییر دهند. از سوی دیگر امکان فیلتر کردن نتایج جستجو بر اساس رنگ، نوع و قیمت هم در اختیار کاربران قرار داده شده است.

Digikala

محصولات موجود در این فروشگاه در دسته بندی های مختلی از جمله کالای دیجیتال، لوازم خانگی و غیره قرار دارند. بنابراین کاربران می‌توانند با انتخاب دسته بندی مورد نظر خود به محصولات مرتبط به آن دسترسی داشته باشند.

Digikala

با انتخاب هر یک از محصولات به تصاویر و مشخصات کامل محصول مورد نظر دسترسی خواهید داشت. همچنین می‌توانید به مطالعه نقد و بررسی تخصصی محصول بپردازید.

Digikala

از سوی دیگر امکان دسترسی به نظرات سایر کاربران و یا ثبت دیدگاه در رابطه با محصول مورد نظر فراهم آمده است.

Digikala

با لمس آیکون به شکل قلب محصول مورد نظر جهت دسترسی سریع و آسان به لیست علاقه مندی ها افزوده می‌شود. همچنین می‌توانید اطلاعات محصول را از طریق سایر اپلیکیشن ها به اشتراک بگذارید. در برخی از موارد ممکن است کالایی که قصد خرید آن را دارید، ناموجود باشد. در چنین شرایطی می‌توانید با فعال سازی قابلیت به من اطلاع بده از موجود شدن کالای مورد نظر از طریق ایمیل و یا پیامک مطلع شوید.

Digikala

از دیگر قابلیت های کاربردی که برنامه Digikala (دیجی کالا) در اختیار کاربران خود قرار داده می‌توان به امکان مقایسه محصولات مشابه و نمایش نمودار قیمت محصول اشاره کرد.

Digikala

به منظور سفارش محصول در برنامه دیجی کالا (Digikala) نیازمند ایجاد حساب کاربری خواهید بود. پس از عضویت در برنامه می‌توانید کالاهای مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه نموده و نسبت به سفارش و پرداخت هزینه اقدام نمایید. کاربران برنامه مذکور می‌توانند هزینه سفارش خود را به صورت اینترنتی و یا نقدی پرداخت نمایند.

Digikala

با لمس آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت راست صفحه منوی برنامه دیجی کالا (Digikala) نمایان خواهد شد که از طریق این منو به سایر امکانات برنامه مذکور نظیر لیست علاقه مندی ها، پیام ها، سوابق سفارش و غیره دسترسی خواهید داشت. همچنین امکان مشاهده پیشنهادهای ویژه دیجی کالا (Digikala)، محصولات پر فروش، پر بازدید و جدید در دسته بندی های جداگانه توسط این منو فراهم آمده است.

Digikala

جمع‌بندی " همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه دیجی کالا (Digikala) پرداختیم. با استفاده از آیکون های دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود.

نقاط قوت:

  1. دسته بندی محصولات
  2. قابلیت جستجو
  3. امکان فیلتر کردن نتایج جستجو
  4. امکان افزودن محصول به لیست علاقه مندی ها
  5. قابلیت به اشتراک گذرای اطلاعات محصول
  6. امکان مطالعه نقد و بررسی تخصصی محصولات
  7. امکان مقایسه محصولات
  8. امکان امتیاز دهی و ثبت نظر
  9. امکان پرداخت نقدی و اینترنتی هزینه

نقاط ضعف:

  1. این اپلیکیشن نقطه ضعفی ندارد

برای دانلود برنامه به این صفحه بروید.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.