آموزش کار با برنامه تقویم گوگل Google Calendar اندروید

  • ۱۰۱۰

شما محدود به استفاده از Google Calendar یا تقویم جیمیل در رایانه نیستید. بلکه می توانید در گوشی های همراه نیز ار برنامه تقویم گوگل استفاده کنید. این برنامه برای اندروید، آیفون و ویندوز فون وجود دارد. برای استفاده از این برنامه، بعد از نصب با کلیک روی آیکون با نماد آبی و عدد ۳۱ تاچ کنید.

برای مشاهده ی اموزش های مربوط به این برنامه به این صفحه بروید.

google-calendar

حال باید با استفاده از رمز و نام کاربری اکانت جیمیل، وارد حساب کاربری خود بشوید.

google-calendar

در این برنامه نیز همانند نسخه تحت وب، می توانید با ضربه زدن روی دایره قرمز با علامت “+” یک رویداد بسازید.عنوان رویداد را در قسمت اول وارد کنید و تاریخ آن را در فیلد مورد نظر انتخاب کنید. می توانید مکان رخداد رویداد را نیز با استفاده از GPS گوشی اضافه کنید. پس از اتمام کار دکمه ذخیره یا Save را بزنید.

google-calendar

برای جست و جو بین رویداد ها و تغییر آن نیز در قسمت جست و جوی برنامه، نام رویداد را سرچ کنید. روی نماد سه نقطه در سمت چپ و بالای صفحه ضربه بزنید و سپس روی Search تاچ کنید. حال کافیست تا نام رویداد را وارد کنید تا به سرعت نشان داده شود. برای نمایش جزییات بیشتر روی آن ضربه بزنید.

google-calendar

برای ویرایش یک رویداد نیز به راحتی می توانید آن را باز کنید و علامت مداد را در بالا سمت چپ صفحه بزنید. سپس اقدام به ویرایش رویداد کرد و در پایان آن را ذخیره کنید.

google-calendar

اگر قصد حذف یک رویداد را نیز دارید، ابتدا آن را پیدا و باز کنید. حال بر روی آیکون مداد ضربه بزنید. در گزینه های پایین لیست، گزینه ای به نام Delete وجود دارد که می توانید برای حذف رویداد روی آن ضربه بزنید.

google-calendar

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.