دانلود نرم افزار بلواستکس روت شده برای کامپیوتر BlueStacks 4.120.0 ویندوز

  • ۱۶۶۴

با فراگیر شدن گوشی های اندرویدی در بازار بسیاری از تولید کنندگان برنامه در دنیا دست به ساخت بازی و برنامه های انحصاری برای این سیستم عامل زدند . اما نکته ای که وجود دارد این است که ممکن است بسیاری از کاربران در دنیا گوشی اندرویدی نداشته باشند ایا در این صورت باید از استفاده از این بازی ها و برنامه ها محروم شوند؟پاسخ قطعا منفی است .

اگر گوشی اندرویدی ندارید و از یک موبایل دیگر استفاده می کنید به هیچ وجه نگران نباشید چرا که برنامه بلواستکس BlueStacks مخصوص شما طراحی شده است . این برنامه ابزاری فوق العاده است که به شما کمک می کند تا بازی ها و برنامه های اندرویدی را در سیستم عامل ویندوز یا مک خود اجرا نمایید . به محض اینکه برنامه بلوستک را نصب کنید می توانید از تمام برنامه های عرضه شده برای اندروید در کامپیوتر خود لذت ببرید و با اتصال به اکانت گوگل خود نگران انجام بازی های آنلاین نیز نباشید .

رابط کاربری برنامه به گونه ای طراحی شده است که شما بتوانید برنامه ها و بازی های نصب شده را در بلواستک مشاهده نمایید که این موضوع عملا حس کار کردن با یک گوشی اندرویدی را به شما منتقل می کند . البته در صورتی که به این کار علاقه نداشته باشید می توانید پس از نصب یک بازی یا برنامه ایکون آن را به صفحه دسکتاپ خود منتقل کنید و بدون نیاز به ورود به بلوستک آن برنامه را اجرا نمایید .

bluestacks

همچنین شما میتوانید از سایر شبیه ساز های اندروید همانند میمو و نوکس که در سایت موجود است دیدن کنید

قابلیت های برنامه BlueStacks بلواستکس:

اجرای برنامه ها و بازی های سیستم عامل اندروید در کامپیوتر

یکی از قدرتمند ترین شبیه سازیهای اندروید در کامپیوتر

امکان اعمال تنظیمات مختلف مانند گوشی های اندرویدی

امکان اتصال به گوگل پلی و انجام بازی های آنلاین

bluestacks

اما جدا از کاربرانی که گوشی اندرویدی ندارند بلو استکس برای دارندگان گوشی های اندرویدی نیز مفید خواهد بود چرا که به کمک آن می توانند بازی های اندرویدی را در یک صفحه نمایش بزرگ اجرا نمایند و از بازی لذت بیشتری ببرند . هم چنین اگر مشخصات بازی یا برنامه ای متناسب با گوشی شما نباشد بلواستکس به شما کمک می کند تا آن برنامه را به راحتی اجرا نمایید . شما هم اکنون می توانید آخرین نسخه این شبیه ساز فوق العاده را از وب سایت دانلودور به طور رایگان دریافت نمایید و از اجرای بازی ها و برنامه های اندرویدی در کامپیوتر خود لذت ببرید .

تغییرات نسخه جدید:

رفع مشکلات و بهبود عملکرد نرم افزار

bluestacks

دانلود نسخه ی 4 جدید بلواستکس

  1. دانلود نسخه 32 بیتی 523 مگابایت
  2.    دانلود نسخه ی 64 بیتی 527 مگابایت

دانلود نسخه ی 3 قدیمی 297 مگابایت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.