آموزش پاسخ دادن به ایمیل Yahoo یاهو در اندروید

  • ۷۷۸

پاسخ دادن به ایمیل یاهو – در دنیای امروزی که با وجود پیشرفت فناوری اطلاعات بیشتر ارتباطات با دیگران از طریق دنیای مجازی شده است Yahoo توانسته از است با امکانات بالای خود جایی ثابت در بین مردم بیابد و کاربران از طریق یاهو باهم در ارتباط باشند و مکالمات و اطلاعات خود را به یکدیگر منتقل کنند.

برای مشاهده ی آموزش های مربوط به این برنامه به این صفحه بروید.

شاید در این میان افرادی باشند که آشنایی کامل با بعضی از امکانات یاهو را نداشته باشند وتوانند به راحتی پاسخی را برای ایمیل دریافت شده ی خود ارسال نماییند.

در این آموزش کوتاه دانلودور به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید به راحتی پاسخ خود را به ایمیل های دریافتی ارسال نمایید. برای انجام دادن مراحل این آموزش من از برنامه ی کاربردی Yahoo Mail استفاده میکنم.

پس از باز نمودن برنامه بر روی گوشی اندرویدی خود و انتخاب ایمیل دریافت شده و باز نمودن آن باید از پایین صفحه سمت چپ گزینه ی Reply را انتخاب نمایید.

reply-yahoo mail

reply-yahoo mail

reply-yahoo mail

اکنون میتوانید در این صفحه ی باز شده پیام موردنظر خود را جهت پاسخ به ایمیل باز شده تایپ نمایید و یا فایلی را پیوست پاسخ خود نمایید.

پس انجام مراحل ذکر شده باید از بالای صفحه سمت راست گزینه ی Send را انتخاب نمایید تا پاسخ شما برای فرد مورد نظر ارسال شود.

reply-yahoo mail

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.