معرفی و آموزش چیلیوری Chilivery سفارش آنلاین غذا

  • ۷۰۴

برنامه چیلیوری (Chilivery) یک اپلیکیشن ثبت سفارش آنلاین غذا در تهران و مشهد است. کاربران می‌توانند با استفاده از این برنامه بهترین رستوران‌های اطراف خود را مشاهده کنند و از رستوران دلخواه خود غذا سفارش دهند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه چیلیوری (Chilivery) بپردازیم.

برای مشاهده ی آموزش های مربوط به این بازی به این صفحه بروید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن (Chilivery)

در حال حاضر اپلیکیشن های سفارش آنلاین غذا از محبوبیت بسیاری در میان کاربران برخوردارند. امروزه بسیاری از افراد با استفاده از این اپلیکیشن ها غذای خود را به صورت آنلاین از رستوران دلخواه خود سفارش می‌دهند. اپلیکیشن چیلیوری (Chilivery) نیز جزو یکی از اپلیکیشن های محبوب سفارش آنلاین غذا به حساب می‌آید که امکان نمایش بهترین رستوران‌های اطراف کاربر را نیز فراهم آورده است.

chilivery

علاوه بر نمایش رستوران‌های اطراف، کاربران می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن Chilivery (چیلیوری) نظرات سایر کاربران را در رابطه با رستوران مورد نظر مطالعه کنند و در صورت تمایل نسبت به سفارش آنلاین غذا اقدام نمایند. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی اپلیکیشن چیلیوری (Chilivery) بپردازیم.

معرفی برنامه چیلیوری (Chilivery)

به منظور دسترسی کامل به تمام قابلیت‌های برنامه چیلیوری (Chilivery) نیاز است تا ابتدا در این برنامه عضو شوید. بدین منظور پس از اجرای اپلیکیشن چیلیوری (Chilivery) گزینه ثبت نام موجود در قسمت انتهایی صفحه را لمس نمایید. پس از عضویت در برنامه Chilivery (چیلیوری) با انتخاب شهر و محله خود، می‌توانید لیستی از بهترین رستوران‌های اطراف خود را مشاهده کنید.

chilivery

کاربران می‌توانند با استفاده از کادر جستجو در قسمت فوقانی صفحه، رستوران مورد نظر خود را جستجو کنند. برنامه چیلیوری (Chilivery) از قابلیت جستجو پیشرفته نیز بهره می‌برد و این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند بر اساس فیلترهای مختلف نظیر زمان ارسال و یا امتیاز به جستجوی رستوران مورد نظر خود بپردازند.

با انتخاب هر یک از رستوران‌ها می‌توانید منوی رستوران مورد نظر به همراه قیمت غذاها را مشاهده کنید. در قسمت فوقانی صفحه با انتخاب گزینه اطلاعات، امکان مشاهده اطلاعات رستوران نظیر موقعیت رستوران بر روی نقشه و ساعت کاری آن فراهم آمده است. در بخش نظرات نیز می‌توانید به امتیاز و نظرات رستوران مورد نظر خود دسترسی داشته باشید. کاربران می‌توانند پس از سفارش غذا نسبت به امتیازدهی و ثبت نظر در رابطه رستوران مورد نظر اقدام کنند.

برنامه چیلیوری (Chilivery) این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند قبل از مراجعه به رستوران سفارش خود را انتخاب کنند سپس در محل رستوران آن را تحویل بگیرند. بدین منظور پس از انتخاب سفارش تنها کافیست تا در قسمت تحویل غذا، گزینه در محل رستوران را انتخاب کنید.

chilivery

پس از تایید سفارش کاربران می‌توانند هزینه را به صورت اعتباری از حساب کاربری خود پرداخت کنند و یا به صورت اینترنتی نسبت به پرداخت هزینه اقدام نمایند. پس از ثبت نهایی سفارش کاربران می‌توانند همواره از وضعیت سفارش خود مطلع شوند و زمان دقیق تحویل سفارش نیز به کاربر اعلام خواهد شد.

با لمس آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت راست صفحه، منوی برنامه چیلیوری (Chilivery) نمایان می‌شود. کاربران می‌توانند با مراجعه به این منو، موقعیت رستوران‌های اطراف خود را بر روی نقشه مشاهده کنند و یا به سبد خرید و سفارش‌های خود دسترسی داشته باشند.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه چیلیوری (Chilivery) پرداختیم. به منظور دانلود برنامه چیلیوری (Chilivery) می‌توانید از منوی دانلود انتهای همین مقاله استفاده کنید.

نقاط قوت:

نمایش رستوران‌های اطراف

امکان ثبت نظر و امتیاز دهی

امکان پرداخت هزینه به صورت آنلاین

قابلیت جستجو پیشرفته

نقاط ضعف:

این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعف قابل ملاحظه‌ای ندارد

برای دانلود این برنامه به این صفحه بروید.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.