پشتیبان گیری و ارسال اپلیکیشن های نصب شده اندروید

  • ۸۵۷

My APK اپلیکیشنی برای اندروید است که به کمک آن قادر به پشتیبان گیری و ارسال اپلیکیشن‌های نصب شده در گوشی خواهید بود.یکی از ویژگی‌های جذاب و نسبتا جدیدی که با تولد اندروید به مرور وارد این پلت‌فرم شد، امکان پشتیبان گیری از برنامه‌ها و ارسال آن‌ها برای افراد دیگر بود.

این امر به طور پیش‌فرض در اندروید قرار نگرفته است؛ اما به لطف بستر باز اندروید و توسعه‌دهندگان، امروزه اپلیکیشن‌های بسیار متنوعی برای این کار ساخته شده است که پشتیبان‌گیری و ارسال اپلیکیشن‌های نصب شده در گوشی را تنها در چند ثانیه امکان‌پذیر کرده است.

یکی از این برنامه‌ها My APK نام دارد؛ اپلیکیشنی بسیار کاربردی برای گوشی‌های اندروید که شما را از نگه داشتن فایل نصبی صدها برنامه و بازی در گوشی خود بی‌نیاز می‌کند و قادر است بدون نیاز به فایل نصبی اپلیکیشن‌های نصب شده، آن‌ها را برای افراد دیگر ارسال کند.

My APK

عملکرد My APK بسیار ساده است به این صورت که در اولین ورود، لیستی از تمامی اپلیکیشن‌های نصب شده در گوشی را به نمایش می‌گذارد و می‌توانید با انتخاب هر کدام از این برنامه‌ها، آن را از طریق گزینه‌ی Share با دوستان خود به اشتراک بگذارید. اشتراک گذاری برنامه‌ها و بازی‌های نصب شده، قابلیت ارسال و به اشتراک‌گذاری فایل نصبی APK، قابلیت پشتیبان گرفتن از برنامه‌های نصب شده در حافظه‌ی SD Card، وجود بخش جستجو برای یافتن سریع اپلیکیشن مورد نظر و... از دیگر ویژگی‌های این برنامه به حساب می‌آیند. اما My APK به‌طور رایگان با نمایش تبلیغات برای پلتفرم اندروید منتشر شده است که البته تبلیغات مورد بحث آزاردهنده نیستند و مشکلی در استفاده از برنامه به وجود نمی‌آورند. در صورت تمایل می‌توانید با استفاده از لینک‌ زیر، به دانلود این برنامه بپردازید.

My APK

ویژگی‌ها

طراحی گویای محیط کاربری

امکان ارسال مستقیم اپلیکیشن های نصب شده

امکان پشتیبان گیری از برنامه ها

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.