دانلود Internet 10.1.00.15 آپدیت جدید اینترنت مرورگر سامسونگ برای اندروید

  • ۹۴۲

  Samsung Internet Browser سامسونگ اینترنت . این اپلیکیشن به شما امکان دسترسی سریع به جدیدترین ویژگی های مرورگر وب امن، خصوصی و بهینه سازی شده را می دهد. که میتوانید به راحتی به گشت زنی در فضای وب بپردازید همچنین این اپلیکیشن دارای افزونه های می باشد که به شما این قابلیت را میدهد که تبلغات مزاحم را بلاک کنید و راحت وب گردی کنید هم اکنون میتوانید آخرین نسخه موجود از این نرم افزار کاربردی را از وب سایت دانلودور دانلود و در تلفن همراه خود نصب کنید .

ارتقا موتور ما موتور مرورگر را به Chromium 59 ارتقاء دادیم، و ویژگی های جدید وب پلتفرم مانند بلوتوث وب، مجامع وب و ناظر تقاطع را فعال کردیم.
امنیت و حریم خصوصی
اینترنت سامسونگ به شما در محافظت از امنیت و حریم خصوصی شما در هنگام مرور اینترنت کمک می کند.

دانلود Internet 10.1.00.15 آپدیت جدید اینترنت مرورگر سامسونگ برای اندرویددانلود Internet 10.1.00.15 آپدیت جدید اینترنت مرورگر سامسونگ برای اندروید

ویژگی های جدید ما برای محافظت از شما عبارتند از:

مرورگر محافظت شده ما قبل از اینکه بتوانیم سایت های شناخته شده ای را مشاهده کنیم، به شما هشدار می دهند تا از بازدید از وب سایت هایی که ممکن است سعی در دزدیدن اطلاعات شما داشته باشند جلوگیری کنید.

مسدود کننده های محتوا اینترنت سامسونگ برای آندروید به برنامه های شخص ثالث اجازه می دهد فیلترهایی برای مسدود کردن محتوا ارائه دهند. شما می توانید بدون آگهی صفحات وب خود را مرور کنید.

مدیریت دانلود اکنون مدیریت دانلود سابقه کار است. شما می توانید به طور مستقیم از اطلاع رسانی مکث کنید، رزومه کاری و لغو دانلود کنید.

ضربه تند وشدید زدن برای رفتن به برگه قبلی / بعدی خود، در نوار آدرس یا نوار ابزار پایین سمت چپ یا راست بکشید.

حالت کنتراست بالا حالت کنتراست بالا می تواند در تنظیمات قابلیت دسترسی سامسونگ اینترنت، برای کسانی که نیاز به افزایش کنتراست را فعال می کنند تا صفحات وب را راحت تر مانند نادیده گرفتن بصری مشاهده کنند. همچنین شما میتوانید از سایر مرورگر های موجود برای اندروید همانند گوگل کروم ، فایر فاکس و دلفین که در وب سایت موجود است نیز دیدن کنید .

دانلود Internet 10.1.00.15 آپدیت جدید اینترنت مرورگر سامسونگ برای اندرویددانلود Internet 10.1.00.15 آپدیت جدید اینترنت مرورگر سامسونگ برای اندروید

تغییرات نسخه جدید:

افزودن مرور محافظت شده

بهبود طرح بندی نوار URL

اشکالات ثابت و تثبیت

دانلود Internet 10.1.00.15 آپدیت جدید اینترنت مرورگر سامسونگ برای اندروید

دریافت با لینک مستقیم
حجم: 62.3 مگابایت
توضیحات: دانلود Internet_9.4.00.26 اندروید

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.