آموزش انتقال اعتبار بین سیم کارت های رایتل Rightel

  • ۱۱۹۶

سیم کارت های اعتباری و دیتا رایتل می توانند با شماره گیری کد #۱۳۳* شارژ سیم کارت رایتل من رو به سیم کارت اعتباری و یا دیتا رایتل دیگر انتقال دهند.

آموزش انتقال شارژ سیم کارت های رایتل: برای انتقال شارژ ابتدا از خط اعتباری یا دیتا سیم کارت رایتل خود کد #۱۳۳* را شماره گیری کنید. هنگامی که اولین بار این کد را شماره گیری می کنید درخواست تعیین رمز نمایش داده می شود که می بایست یک رمز ۴ رقمی که ارقام آن تکراری مثل (۱۱۱۱) و یا متوالی مثل (۱۲۳۴) نباشند را به عنوان رمز وارد کنید و مجددا رمز را تایید کنید.

حداقل مبلغ انتقال داده شد ۱۰۰۰ تومان و حداکثر ۱۰٫۰۰۰ تومان در هر بار شماره گیری کد انتقال شارژ می باشد. حداکثر ۱۰۰٫۰۰۰ تومان می توانید در یک روز انتقال شارژ انجام دهید.

مهلت استفاده از شارژ سیم کارت سیم کارت ها به صورت زیر می باشد: شارژ های کمتر از ۲ هزار تومان ۹۰ روز مهلت استفاده دارند.

شارژ های بین ۲ هزار تا ۵ هزار تومان ۲۷۰ روز مهلت استفاده دارند. شارژ های بین ۵ هزار تا ۱۰ هزار تومان ۵۴۰ روز مهلت استفاده دارند.

اگر تاریخ انقضای شارژ شما رو به اتمام است می توانید با انتقال آن به سیم کارت رایتل دیگر، مدت زمان استفاده از آن را تمدید کنید. هزینه انتقال شارژ رایتل: ۵۰ تومان در هر بار انتقال شارژ از سیم کارت انتقال دهنده کسر می شود و بعد از انتقال شارژ موجودی سیم کارت انتقال دهنده نمی تواند ۰ شود و باید حداقل ۵۰۰ تومان شارژ باقی بماند.

  1. برای دانلود این برنامه به این صفحه بروید.
  • من کد #۱۳۳* رو میزن برای انتقال عتبار ولی این کدنمیاره چطوری میتونم انتقال عتبار رو از رایتل به رایتل انجام بدم ؟!
  • من کد #۱۳۳* رو میزن برای انتقال عتبار ولی این کدنمیاره چطوری میتونم انتقال عتبار رو از رایتل به رایتل انجام بدم ؟!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.