آموزش تصویری کار با اپلیکیشن اتاقک Otaghak اجاره ویلا و اقامتگاه

  • ۶۱۰

اپلیکیشن اتاقک چنان تغییرات زیادی را در بروزرسانی جدید خودش دریافت کرده که تصمیم گرفتیم بررسی‌ای جدا از این اپلیکیشن را برایتان آماده کنیم.

مدتی پیش اپلیکیشنی جذاب در زمینه سفر و گردشگری را برایتان بررسی کردیم به نام اتاقک. با نزدیک شدن به تعطیلات نوروز و فصل گشت و گذار و سفر به یاد این اپلیکیشن افتادیم که می‌تواند برای رزرو محل اقامت کمک شایانی به مسافران کند و از همه مهمتر کمک می‌کند تا هزینه‌های سفر به طرز چشمگیری کاهش پیدا کند در عین حال که با آگاهی کامل می‌توان به انتخاب محل اقامتی مطمئن پرداخت. با مراجعه به اتاقک متوجه شدیم که به روزرسانی ای برای این اپلیکیشن کاربردی عرضه شده که علاوه بر تغییرات ظاهری تغییراتی جذاب در خدمات و سرویس دهی هم به همراه آورده است. در این بررسی می‌خواستیم تنها به روزسانی های این اپلیکیشن را برایتان توضیح دهیم اما تغییرات به اندازه‌ای زیاد است که تصمیم گرفتیم از ابتدا به عنوان بررسی‌ای جدید به آن نگاه کنیم و به همین سبب از ابتدا این برنامه را برایتان بررسی می‌کنیم.

بررسی نسخه جدید اپلیکیشن اتاقک

با باز شدن برنامه صفحه اصلی را مشاهده می‌کنید که از تب‌ها بهره برده تا کارایی برنامه چند برابر شود. پایین برنامه 5 تب در نظر گرفته شده که با لمس هر کدام از آن‌ها علاوه بر اینکه آیکون مربوط به آن تب قرمز رنگ می‌شود کمی هم بزرگ‌تر شده و خودش را به‌خوبی نشان می‌دهد.

به‌صورت پیش‌فرض با باز کردن برنامه تب مربوط به جستجو فعال است. در این تب دسته‌بندی‌هایی که اتاقک برای اقامتگاه‌ها در نظر گرفته به نمایش در می‌آیند. بالای این صفحه هم کادری قرار گرفته که به کمک آن می‌توانید جستجو را برای مقصدی که قصد سفر به آنجا را دارید انجام دهید. این کادر امکان جستجو از میان 8000 اقامتگاه در 230 شهر کشور را برای شما امکان پذیر می‌کند که این عدد نشان می‌دهد با کمک اتاقک در هر شهری می‌توانید محلی مناسب برای اقامت پیدا کنید.

دسته‌بندی‌هایی که در این صفحه انجام شده بسیار کاربردی هستند و از اتاقک‌های گارانتی شده تا مقصدهای پرطرفدار را می‌توانید در این صفحه مشاهده کنید.

Otaghak-apk

در هر دسته بندی چند اتاقک به عنوان نمونه قرار دارند که برای مشاهده موارد بیشتر باید روی "مشاهده همه" کلیک کنید. اگر مشاهده همه را انتخاب کنید صفحه‌ای جدید باز می‌شود که در آن لیست اتاقک‌ها را به‌صورت کارتی در ستون‌هایی دوتایی می‌بینید که در هر کارت اطلاعاتی مختصر از آن اقامتگاه شامل نام، شماره واحد، شهر، تعداد اتاق، تعداد نفرات قابل پذیرش، قیمت و از همه مهم‌تر امتیاز آن اتاقک به‌صورت ستاره به نمایش در می‌آید. بالای این صفحه می‌توانید گزینه‌هایی را مشاهده کنید که امکان محدودتر کردن انتخاب‌ها را برایتان فراهم می‌کند. این‌ها شامل تاریخ سفر، نفرات، محبوب‌ترین‌ها و فیلترها هستند. در بخش تاریخ سفر می‌توانید تاریخ ورود و خروج را تعیین کنید؛ در نفرات باید تعداد نفراتی که قصد اسکان در اقامتگاه را دارند تعیین کنید؛ در محبوب‌ترین‌ها سه فیلتر محبوب‌ترین‌ها، ارزان‌ترین‌ها و در نهایت گران‌ترین‌ها را می‌بینید. گزینه فیلترها انتخاب‌های بیشتری را پیش روی شما قرار می‌دهد از جمله تعداد اتاق‌خواب، تعداد تخت، قیمت و نوع اقامتگاه.

Otaghak-apkOtaghak-apk

بعد از اینکه توانستید فیلترهای خودتان را اعمال کنید و به نظرتان اقامتگاه مناسب را پیدا کردید می‌توانید برای مشاهده اطلاعات بیشتر روی تصویری که از آن اقامتگاه به نمایش در می‌آید کلیک کنید. با باز کردن یک اقامتگاه مخصوص اطلاعات کامل و جامعی از آن به نمایش در می‌آید که شما را بیشتر راهنمایی می‌کند. اولین چیزی که در صفحه مربوط به یک اقامتگاه مشاهده می‌کنید گالری عکسی است که توسط آگهی‌دهنده تهیه شده و به شما نمایی کلی از تمام بخش‌ها را نشان می‌دهد. بعد از آن می‌توانید نام مالک، شهری که اقامتگاه در آن قرار دارد، تعداد اتاق‌ها، تعداد تخت‌ها، تعداد سرویس‌ها و تعداد میهمان‌ها را مشاهده کنید. پایین‌تر که اسکرول کنید امکانات اقامتگاه از جمله اینکه فرش دارد یا مبلمان است یا اینکه پارکینگ دارد یا خبر به شما نشان داده می‌شود. برای مشاهده تمام امکانات باید گزینه تمامی امکانات را لمس کنید تا در لیستی جدا بتوانید همه مواردی که توسط آگهی‌دهنده ثبت شده را مشاهده کنید.

Otaghak-apkOtaghak-apk

کمی پایین‌تر می‌توانید قیمت را مشاهده کنید که در برهه‌های مختلف به شما قیمت‌های متفاوت را در ایام متفاوت سال از جمله عیدها یا تابستان نشان می‌دهد.

با اسکرول کردن به بخشی می‌رسید که باید ساعت ورود و خروج خودتان را تنظیم کنید. در نهایت مهم‌ترین گزینه قوانین صاحب‌خانه است که پیشنهاد می‌کنیم حتما قبل از رزور کردن آن را مطالعه کنید که به شما نشان می‌دهد چه نکاتی را باید در استفاده از آن مکان رعایت کنید.

Otaghak-apk

بعد از اینکه در مورد انتخاب اقامتگاه تصمیم نهایی را اتخاذ کردید باید روی "بررسی امکان رزرو" کلیک کنید. بعد از آن تقویمی ظاهر می‌شود که تاریخ‌هایی با امکان رزرو را نشان می‌دهد و از همه مهم‌تر قیمت هر روز را زیر تاریخ مربوطه به نمایش در می‌آورد. بعد از انتخاب تاریخ باید تعداد نفرات را مشخص کنید. در مرحله بعد باید تاریخ خروج را هم مشخص کنید که در نهایت قیمت نهایی را به شما نشان می‌دهد. در مرحله بعد با وارد کردن کد ملی و پذیرفتن تمامی قوانین صاحب‌خانه، رزرو را انجام دهید.

Otaghak-apk

بعد از اینکه تمام مراحل رزرو و انتخاب را بررسی کردیم به سراغ تب‌های صفحه اصلی می‌رویم. در تب اول سفرهای من را مشاهده می‌کنید که با انتخاب آن می‌توانید تمامی اقامتگاه‌هایی که تا به حال از طریق این اپلیکیشن رزرو کرده‌اید را ببینید. در تب بعدی اتاقک‌هایی که پسندیده‌اید را مشاهده می‌کنید این بخش برای زمانی مناسب است که چند اقامتگاه را مدنظر دارید و می‌خواهید بعد از مقایسه آن‌ها با هم تصمیم نهایی را بگیرید. پروفایل تب بعدی است که اطلاعاتی از شما به همراه قوانین و مقررات به نمایش می‌گذارد. در این بخش همچنین شماره تلفنی 24 ساعته قرار گرفته که توسط آن می‌توانید به صورت 24 ساعته با واحد پشتیبانی اتاقک تماس برقرار کنید و علاوه بر این مجوزهای این سرویس دهنده از بخش های مختلف هم برای اطلاع بیشتر کاربران قرار گرفته است.

یک تب دیگر هم در این جا دیده می‌شود که شاید بتوان گفت بزرگ‌ترین به روزرسانی نسبت به نسخه قبلی است. این تب اتاقک پلاس نام دارد. در این بخش می‌توانید معرفی‌ای از مکان‌های مختلف را مشاهده کنید که هم به‌صورت متنی است هم به‌صورت ویدیوی و نشان‌دهنده این است که اتاقک نه تنها در بخش رزرو محل اقامت فعالیت مستمری دارد بلکه رسالت خودش را در تولید محتوای گردشگری و راهنمایی سفر به‌خوبی انجام داده و می‌توانید از اپلیکیشن اتاقک به عنوان راهنمایی کامل و جامع برای سفر هم استفاده کنید.

Otaghak-apk

اگر از اپلیکیشن اتاقک استفاده می‌کردید توصیه می‌کنیم هر چه سریعتر به روزرسانی را دریافت کنید و از ظاهر متفاوت و کاربردی‌تر آن لذت ببرید. اگر هم یک اپلیکیشن کاملا کاربرپسند را نیاز دارید که با نزدیک شدن به تعطیلات نوروز بتواند کارتان را برای سفر به مناطق مختلف راه بیاندازد اتاقک را می‌توانیم یکی از بهترین‌ها در این امر بدانیم.

  1. برای دانلود این برنامه به این صفحه بروید.
  2. برای مشاهده ی آموزش های مربوط به این برنامه به این صفحه بروید.
نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.