دانلود Snapp 4.6.2 نسخه جدید اسنپ مسافر درخواست تاکسی برای اندروید

  • ۲۴۱۸

اسنپ درخواست تاکسی –  معمولا زمانی که در بیرون هستیم و تاکسی در خیابان پیدا نمی شود گزینه های پیش روی ما استفاده از ماشین دربست یا آژانس هست . اما چند وقتی است که در کشور های خارجی برنامه هایی برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است که به کمک آن می توانند با گوشی خود یک ماشین تهیه کرده و به مقصد بروند . . برنامه Snapp اسنپ نیز عنوان برنامه ای برای سیستم عامل اندروید است که این قابلیت را این بار به کشور خودمان آورده و شما می توانید به سادگی با گوشی اندرویدی خود یک ماشین تهیه کنید.

snapp


طرز کار برنامه بدین گونه است که کسی که می خواهد ماشین سفارش دهد در ابتدا مکان فعلی و مقصد خود را تعیین می کند پس از آن برنامه با تخمین مسافت قیمت سفر را به شما نشان می دهد پس از تایید ، درخواست شما برای یک راننده که در آن مسیر است فرستاده می شود و شما می توانید با آن راننده به مقصد خود برسید . از نکات قابل توجه این برنامه امکان پرداخت پول از طریق خود برنامه است بدین گونه که نیازی نیست پول نقد را به راننده بدهید بلکه با پرداخت درون برنامه ای پول شما به درون حساب راننده ماشین واریز می شود . البته توجه داشته باشید که این برنامه در حال حاضر تنها در شهر تهران فعال است و در سایر شهر های ایران اجرا نمی شود اما سازندگان آن در تلاشند تا به زودی در کل کشور این برنامه را اجرا نمایند .

snapp

قابلیت های برنامه Snapp اسنپ:

سفارش ماشین به صورت اینترنتی همراه با پرداخت پول کرایه از طریق برنامه

تخفیف های مختلف در طول روز

ردیابی خودرو به صورت زنده در طول سفر

پشتیبانی ۲۴ ساعته در هفت روز هفته

یک تجربه ی جدید و دوست داشتنی

دیگر نگران پیدا کردن تاکسی نباشید چرا که به کمک گوشی خود در هر نقطه ای که باشید می توانید یک ماشین اختیار کرده و به مقصد خود سفر نمایید . برای این کار تنها کافی است تا هم اکنون برنامه اسنپ را از وب سایت دانلودور به طور کاملا رایگان دریافت نمایید .

snapp


تغییرات نسخه جدید:

تغییر هویت بصری اپلیکیشن

معماری جدید اپلیکیشن که منجر به ارائه بهتر و سریعتر قابلیت‌های جدید می‌شود

ارتقای عملکرد اپلیکیشن

رفع نواقص نقشه

رفع برخی از نواقص رابط کاربری

رفع سایر خطاهای گزارش شده

snapp

دریافت با لینک مستقیم
حجم: 20.5 مگابایت
توضیحات: دانلود اسنپ Snapp اندروید

  • سلام‌ از برنامه تپسی هم‌ استفاده کنید خیلی بهتر از اسنپ.
  • سلام‌ در صورت هر مشکلی که با برنامه اسنپ دارید میتونید از برنامه تپسی استفاده کنید چون هیچ مشکلی نداره و ایمیلم نمیخواد.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.