دانلود Aras اپلیکیشن ارس رمز یکبار مصرف بانک انصار برای اندروید

  • ۷۲۷

جهت جلوگیری از سو استفادههای احتمالی از کارتهای بانک انصار متخصصین امر جهت افزایش امنیت تراکنشهای بانکی کاربران استفاده از رمزهای یکبار مصرف را پیشنهاد میدهند.

android-aras

اپلیکیشن ارس در دو نسخه اندروید و IOS ارائه شده است تا گامی مؤثر در کاهش سو استفاده از کارتهای بانکی و جرایم اینترنتی مربوطه داشته باشد. این برنامه با تولید رمزهای یکبار مصرف که هر ۶۰ ثانیه منقضی میشود، تا حد زیادی امنیت رمزهای بانکی را بالا میبرد. با استفاده از رمزهای اول و دوم یکبار مصرف تولید شده در این اپلیکیشن، صاحب کارت در هنگام خرید، هر رمزی که به فروشنده اعلام شود و یا در خریدهای اینترنتی استفاده شود، تنها ۶۰ ثانیه معتبر است و پس از آن رمز قبلی منقضی شده و رمز جدیدی تولید میشود.

android-aras

این امر، امکان کلاهبرداری از رمزهای عبور اول و دوم کارتهای بانکی را تقریباً غیر ممکن میسازد، چرا که رمزهای تولید شده تنها ۶۰ ثانیه و برای یک بار معتبر هستند و پس از آن منقضی شده و به هیچ عنوان قابل استفاده نخواهند بود.

android-aras

پس از ۶۰ ثانیه، کاربر برای تراکنش بعدی خود، باید از رمز جدید تولید شده در اپلیکیشن ارس استفاده کند. بدین ترتیب اپلیکیشن ارس از سو استفاده از رمزهای کارت بانکی جلوگیری میکند و کاربران این اپلیکیشن به راحتی و با خیالی آسوده، میتوانند از کارتهای بانکی خود در خریدهای حضوری و اینترنتی و یا در دستگاههای خودپرداز استفاده کنند.

همچنین شما میتوانید از آپلیکیشن های تولید رمز یکبار مصرف سایر بانک های همانند رمزبان بانک ملی و رمزنگار بانک ملت دیدن کنید

android-aras

دریافت با لینک مستقیم
حجم: 11 مگابایت
توضیحات: ارس اپلیکیشن Aras رمز یکبار مصرف بانک انصار برای اندروید

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.