آموزش و معرفی برنامه آچاره (Achareh)

  • ۹۱۷

اگر به دنبال یک اپلیکیشن کاربردی و مناسب برای درخواست نیروی خدماتی در تهران هستید، پیشنهاد می‌کنیم برنامه آچاره را از دست ندهید. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه آچاره (Achareh) پرداخته و لینک دانلود آن را ارائه کنیم.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن آچاره (Achareh)

امروزه استخدام نیروی خدماتی از طریق گوشی همراه و اپلیکیشن های موبایلی به راحتی امکان پذیر است. اپلیکیشن متعددی چنین امکانی را فراهم می‌کنند که از جمله آن‌ها می‌توان به برنامه آچاره (Achareh) اشاره کرد. اپلیکیشن مذکور امکان استخدام نیروهای خدماتی و متخصص در زمینه های مختلف اعم از نظافت منزل، باغبانی، جا به جایی اثاث و غیره را فراهم آورده است. بنابراین توسط این اپلیکیشن به راحتی قادر به دریافت خدمات مورد نظر خود با قیمت مناسب و کیفیت بالا خواهید بود.

اپلیکیشن Achareh (آچاره) برای دو سیستم عامل اندروید و آی او اس عرضه شده و به صورت رایگان قابل دانلود است. علاوه بر آن شما می‌توانید با مراجعه به سایت آچاره هم نسبت به درخواست نیروی خدماتی اقدام نمایید. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی دقیق‌تر اپلیکیشن آچاره (Achareh) بپردازیم.

معرفی برنامه آچاره (Achareh)

اگر قصد دارید نیروی خدماتی استخدام کنید و به دنبال افراد متخصص و با تجربه هستید، پیشنهاد می‌کنیم از برنامه آچاره (Achareh) استفاده نمایید. توجه داشته باشید که در حال حاضر تنها ساکنان شهر تهران قادر به استفاده از خدمات ارائه شده توسط این برنامه هستند. پس از اجرای برنامه Achareh (آچاره) از شما خواسته می‌شود تا نسبت به ثبت نام و وارد کردن اطلاعات کاربری خود اقدام نمایید.

پس از ورود به محیط اصلی برنامه به لیستی از خدمات ارائه شده دسترسی خواهید داشت. این برنامه خدماتی نظیر تعمیرات منزل، نظافت، پذیرایی و غیره را شامل می‌شود. به منظور ثبت سفارش و درخواست خدمات تنها کافیست تا دسته بندی مورد نظر خود را انتخاب نمایید. به عنوان مثال با انتخاب گزینه نظافت نیاز است تا مواردی را که نیاز به نظافت دارند، انتخاب کنید.

achareh

در مرحله بعدی می‌توانید تاریخ، ساعت شروع و مدت زمان کار را مشخص کنید. همچنین برنامه آچاره (Achareh) این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد تا تعداد نیروی مورد نظر و جنسیت آن‌ها را نیز تعیین نمایید. پس از آن نوبت به وارد آدرس دقیق و مشخص کردن نشانی بر روی نقشه می‌رسد. همچنین می‌توانید توضیحات و جزییات مورد نظر از جمله وسایل مورد نیاز برای انجام کار را در برنامه وارد کنید.

achareh

پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده قادر به مشاهده جزییات کار خواهید بود. همچنین هزینه سفارش مورد نظر شما نمایش داده می‌شود. بنابراین می‌توانید پیش از ثبت نهایی سفارش از هزینه آن مطلع شوید. برنامه آچاره (Achareh) این امکان را فراهم می‌آورد تا کاربران بتوانند هزینه سفارش خود را به صورت نقدی پرداخت نموده و یا با افزایش اعتبار خود در برنامه نسبت به پرداخت آنلاین هزینه اقدام نمایید.

achareh

پس از ثبت سفارش، با مراجعه بخش سفارشهای من بتوانید از وضعیت هر سفارش خود مطلع شده  و یا نسبت به لغو سفارش و یا ثبت سفارش مشابه اقدام نمایید. برنامه آچاره (Achareh) این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند پس از انجام کار به نیروی خدماتی امتیاز دهند. از دیگر قابلیت های برنامه مذکور می‌توان به ارائه خدمات به صورت 24 ساعته و شبانه روزی اشاره کرد.

achareh

در نهایت با مراجعه به بخش حساب کاربری قادر به ویرایش اطلاعات حساب و افزایش اعتبار خود در این برنامه خواهید بود. برنامه آچاره (Achareh) شامل بخشی تحت عنوان آچارهای منتخب من می‌شود. شما می‌توانید نیروی خدماتی مورد نظر خود را به لیست آچارهای منتخب خود بیفزایید. بدین ترتیب در سفارشات مشابه بعدی، نیروی خدماتی منتخب در اولویت اعزام قرار خواهند گرفت.

achareh

جمع‌بندی همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه آچاره (Achareh) پرداختیم. با استفاده از آیکون های دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود.

نقاط قوت:

امکان درخواست نیروی خدماتی به صورت آنلاین

ارائه خدمات به صورت شبانه روزی

امکان امتیاز دهی به نیروهای خدماتی

امکان افزودن نیروهای خدماتی به لیست آچارهای منتخب

امکان پرداخت هزینه به صورت آنلاین و نقدی

نقاط ضعف:

این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعفی ندارد

برای مشاهده ی آموزش های مربوط به این برنامه به این صفحه بروید.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.