دانلود Prisma 3.19.8 نسخه جدید پریسما تبدیل عکس به نقاشی برای آیفون

  • ۹۸۴

نرم افزار Prisma اخیراً در میان کاربران آیفون از محبوبیت بسیاری برخوردار شده است. این اپلیکیشن تصاویر شما را به بهترین شکل تبدیل به آثار هنری و نقاشی‌های حرفه‌ای می‌کند و حالا سرانجام می‌توانید آن را روی گوشی IOS خود هم داشته باشید.

تبدیل عکس به نقاشی برای آیفون

با وجود این‌که نرم افزار های فراوانی برای تبدیل عکس به نقاشی وجود دارد Prisma افکت‌هایی بی‌نظیر بر روی تصاویر شما اعمال می‌کند که می‌توان گفت یک سروگردن از سایر نرم افزار ها بهتر است. این اپ ویرایش تصویر را به صورت آنلاین و در سرورهای خود انجام خواهد داد و به همین دلیل به‌صورت آفلاین قابل اجرا نیست.

تبدیل عکس به نقاشی برای آیفون

Prisma با بیش از 36 فیلتر مختلف عرضه شده که هر کدام به نحوی تصاویر شما را تغییر خواهند داد و همچنین می‌توانید میزان اعمال افکت را نیز به دلخواه خود تغییر دهید. پس از اعمال افکت می‌توانید تصویر را ذخیره کرده و یا در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیس‌بوک، تلگرام و توییتر به اشتراک بگذارید..

تبدیل عکس به نقاشی برای آیفون

Prisma خوشبختانه به‌صورت کاملاً رایگان در اپ استور عرضه شده و هیچ تبلیغاتی هم به همراه ندارد. استفاده از افکت‌های این اپ بسته به سرعت اینترنت شما و شلوغی سرور ممکن است کمی بیشتر از انتظارتان طول بکشد اما نتیجه نهایی معمولاً ارزش صبر کردن را دارد. پریسما ابتدا به صورت آزمایشی برای اندروید عرضه شده بود و حالا توسعه‌دهندگان آن به قول خود عمل کرده و آن را برای آیفون به صورت رسمی عرضه کرده‌اند.

تبدیل عکس به نقاشی برای آیفون

اپلیکیشن Prisma را می‌توانید از گوگل پلی‌ استور برای اندروید 4.1 و بالاتر و از اپ‌استور برای iOS 8.0 یا بالاتر دانلود کنید. متأسفانه کاربران ویندوزفون مانند همیشه باید به امید انتشار این اپ محبوب برای گوشی خود بمانند.

دریافت برنامه با لینک مستقیم
حجم: 6.97 مگابایت
توضیحات: اپلیکیشن محبوب ویرایش عکس

***

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.