آموزش نصب برنامه شاد برای دانش آموزان اندروید و آیفون

  • ۱۲۶۸

با توجه به شیوع ویروس کرونا و توصیه وزارت بهداشت بر قرنطینه خانگی و به حداقل رسوندن رفت‌ و آمد‌ا جهت حفظ سلامتی افراد ، آموزش‌ و پرورش اقدام به تعطیلی مدارس کرد و تصمیم بر این بود که آموزش دانش آموزا از طریق شبکه های تلویزیونی انجام بگیره و امید بر این بود که این آموزش مجازی بتونه جای خالی آموزش توسط معلمای کشور رو بر طرف کنه .

با این حال تمایل بیشتر دانش آموزا و معلما به استفاده از پیام رسان ها و نرم افزارای شبکه های مجازی برای آموزش بود . به همین دلیل بعد از گذشت مدتی وزارت آموزش و پرورش طی اطلاعیه‌ای از بهره‌برداری " شاد" پلت فرم اختصاصی این وزارتخانه خبر داد . آموزش و پرورش برای این که بتونه محیطی ایمن و اختصاصی برای دانش آموزا و معلما مهیا کنه اقدام به ایجاد پیام رسان اختصاصی آموزش و پرورش با عنوان نرم افزار شاد کرد تا مدیرا ، دبیرا و دانش آموزا بتونن از طریق این اپلیکیشن ، آموزش مجازی خودشون رو داشته باشن . از ۲۲ فروردین ماه ورود مدیرا ، معلما و دانش آموزا دوره ابتدایی به پلت فرم اختصاصی آموزش و پرورش آغاز شده و تا اواسط هفته آینده ادامه داره .

این نرم افزار با پیگیری‌های مستمر وزیر آموزش و پرورش و همکاری وزارت ارتباطات ، دبیرخانه شورای عالی فضای مجازی ، مساعدت دانشگاه صنعتی شریف و تلاش شبانه روزی تیم فنی ، اجرایی و حقوقی پلت فرم اختصاصی آموزش و پرورش به نام SHADAP با مالکیت و مدیریت وزارت متبوع ، تو مرحله بهره برداری قرار گرفت .

با توجه به این که تعداد زیادی از مدیرا و معلما و دانش آموزا با محیط این نرم افزار آشنایی ندارن تو این مقاله علاوه بر ارائه لینک دانلود این نرم افزار ، راهنمای نحوه نصب و استفاده مدیرا و معلما و دانش آموزا از اپلیکیشن شاد توضیح داده شده .

از اونجایی که خیلی از دانش اموزا با خوندن درس ریاضی مشکل دارن و نمی تونن نمره دلخواهشون رو بگیرن ، خوندن مقاله زیر رو بهتون پیشنهاد میدیم .

راهنمای دانلود و نصب و ورود به نرم افزار شاد

با ساخته شدن نرم افزار شاد یکی از مهم ترین سوالایی که ذهن دانش آموزا و کادر آموزش مدارس رو به خودش مشغول کرده نحوه دانلود ، نصب و راه اندازی نرم افزار شاده . مدیرا ، معلما و دانش آموزا اول باید اقدام به دانلود نرم افزار شاد کرده و بعد از اون ، نصب و عضویت تو این اپلیکیشن رو انجام بدن . می تونین برای دانلود این نرم افزار از طریق لینک زیر اقدام کنین .

لینک مستقیم دانلود اپلیکیشن شاد

 همونطور که گفتیم علاوه بر برگزاری کلاس های مجازی از طریق پیام رسان های داخلی ، آموزش و پرورش ، آموزش دانش آموزا رو از طریق برنامه های تلویزیونی تو دو شبکه چهار و آموزش هم انجام میده برای اطلاع از جدول زمانی برنامه های آموزشی هر روز از طریق تلویزیون حتما مقاله زیر رو بخونین .

بعد از نصب این اپلیکیشن ( برای دسترسی راحت تر لینک دانلود اپلیکیشن شاد تو همین مقاله قرار داده شده ) باید عضو این پیام رسان شده تا بتونین از مطالب درسی کانال خودتون استفاده کنین . در ادامه راهنمای تصویری نصب نرم افزار شاد براتون آورده شده :

راهنمای تصویری نصب و ورود به نرم افزار شاد :

1- نصب و کلیک روی گزینه "ورود به برنامه"

اپلیکیشن شاد

2- وارد کردن شماره همراه و کلیک روی گزینه "ورود" ( توجه داشته باشین که شماره تلفن همراهی که وارد می کنین همون شماره تلفنی باشه که تو سامانه های سناد و یا همگام مدارس ثبت شده )

اپلیکیشن شاد

3- وارد کردن کد احراز هویت که به شماره همراهتون پیامک شده و کلیک روی دکمه "ورود"

اپلیکیشن شاد

4- وارد کردن نام و نام خانوادگی خودتون و انتخاب عکس پروفایل در صورت تمایل

اپلیکیشن شاد

5- انتخاب گزینه ورود مدیر / معلم / دانش آموز بر اساس نقشی که تو مدرسه دارین

اپلیکیشن شاد

7- با انتخاب نقش خود دانش آموزان می تونین وارد کانال مربوط به کلاس و یا مدرسه خودتون بشین

اپلیکیشن شاد

 در صورت عدم اطلاع از شماره اعلام شده به مدرسه زمان ثبت نام ، امکان دسترسی به شماره همراهتون از طریق سامانه همگام براتون وجود دارد.

اگر برای نصب برنامه دچار مشکل یا ارور های 401 - 402 - 403 - 404 - 417 شدید به این صفحه بروید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.