آموزش ذخیره اکانت کلش اف کلنز (Clash of Clans) را در جیمیل (گوشی اندرویدی)

  • ۱۱۴۶

همه ما با بازی محبوب کلش (Clash of Clans) آشنا هستیم. حفظ و پشتیبان‌گیری از بازی و منابع همواره دغدغه اصلی بازیکنان کلش اف کلنز به شمار می‌آید. خیلی از بازیکنان قدیمی و حتی جدید نیاز به ست کردن و همگام سازی اکانت خود برای ذخیره بازی دارند اما چگونه؟ با اینستاگرام ها همراه باشید تا با آموزش ذخیره اکانت کلش Clash of Clans در گوشی‌های اندرویدی آشنا شوید.

clashofclans

به صراحت می‌توان گفت که بازی کلش (Clash Of Clans) بهترین و پرطرفدارترین بازی آنلاین در تلفن‌های همراه و تبلت است. این بازی به صورت شبکه گروهی و آنلاین (Multiplayer) است و رقیب شما در بازی، افراد و بازیکنان دیگری از هرجای دنیا هستند که به بازی کلش (Clash of Clans) مشغول هستند. اما این مقاله ویژه برای کسانی است که مدتی است مشغول این بازی هستند و احتیاج به حفظ اطلاعات بازی خود دارند و برایشان بسیار حیاتی است. یکی از مزایای بازی کلش آف کلنز این است که شما با تعویض گوشی و یا پاک شدن اطلاعات، بازی را از دست نخواهید داد و می‌توانید دهکده (Village) خود را دوباره برگردانید.

آموزش ذخیره اکانت کلش Clash of Clans – ذخیره بازی کلش در اندروید

در ابتدا از داشتن اکانت گوگل بر روی گوشی اندرویدی خود مطمئن شوید و در صورتی که اکانت ندارید با آن وارد شوید. سپس وارد بازی کلش شوید و به قسمت تنظیمات بازی بروید.

ذخیره بازی کلش

در صفحه باز شده بر روی Google Play Sign-in کلیک کرده و آن را انتخاب کنید.

ذخیره بازی کلش

بعد از آن در صفحه بازشده اکانت جیمیل (Google Accouns) خود را انتخاب نمایید و گزینه Add account را انتخاب نمایید.

ذخیره بازی کلش

اکنون اکانت کلش شما متصل و در جیمیل شما ذخیره شده و می‌توانید با خیال راحت و بدون ترس از دست دادن منابع و اطلاعات، از بازی کلش Clash of Clans بر روی گوشی اندرویدی خود استفاده نمایید.

همچنین از آموزش ذخیره بازی کلش اف کلنز هک شده Null’s Clash در اندروید میتوانید استفاده کنید.

آموزش ذخیره اکانت کلش اف کلنز در آیفون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.