دانلود برنامه ساخت کاور هایلایت اینستاگرام StoryLight اندروید و آیفون

  • ۱۲۰۹۴

از جمله ویژگی های جذابی که اینستاگرام برای مخاطبان خود ارائه میدهد، هایلایت ها هستند. هر پیج میتواند چندین هایلایت مختص به خود را داشته باشد. هایلایت ها در واقع همان استوری ها هستند با این تفاوت که به صورت دائمی در صفحه اول پیج نمایش میابند تا زمانی که صاحب پیج آنها را حذف کند. هایلایت ها دارای کاور هایی هستند که بیشتر از هر چیزی بازدید کنندگان را تشویق به مشاهده‌ی آن هایلایت میکند پس بسیار مهم است که تصویر مناسب و جذب کننده‌ای برای آن انتخاب شود. در اینجا روش ساخت کاور هایلایت اینستاگرام آورده شده که در صورت علاقه میتوانید آنها مشاهده کنید.

دانلود برنامه ساخت کاور هایلایت اینستاگرامدانلود برنامه ساخت کاور هایلایت اینستاگرام

قابلیت های برنامه استوری لایت :

سفارشی سازی آسان: ساز Cover StoryLight را قادر می سازد تمام قالب ها را به راحتی سفارشی کنید. فقط بر روی رنگ ها، حاشیه ها، آیکون ها، برچسب ها، متن ها برای بزرگنمایی آنها یا ویرایش آنها ضربه بزنید.

پس زمینه ها را برجسته کنید: یک برنامه اختصاصی برای برجسته کردن حساب کاربری Instagram خود است. ایجاد جلوه های زیبا برای Instagram برجسته. زمینه های مختلف، رنگ ها، طرح های گلدار و سنگ مرمر برای انتخاب وجود دارد.

مرزها: یک مرز را به پوشش برجسته IG خود اضافه کنید تا زیباتر شود. چندین مرز برجسته وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. افزودن آنها آسان است

دانلود برنامه ساخت کاور هایلایت اینستاگرامدانلود برنامه ساخت کاور هایلایت اینستاگرام

آیکن ها و تابلوچسبها: بسته ای از آیکون های سرد که می توانید به پوشش برجسته خود اضافه کنید. این emojis، آیکون های گلدار، آیکون های غذا بسته و همچنین عاشق آیکون. (+ بیشتر در راه).

افزودن متن: برنامه StoryLight Highlight برای Instagram نوعی از ویرایشگر داستان Instagram است که همچنین به شما امکان اضافه کردن متن با فونت های زیبا به جلوه برجسته Instagram خود را می دهد.

برای تأثیرگذارها: تأثیرگذار همیشه باید چیزی جذاب برای کسب پیروان بیشتری داشته باشند و منافع بیشتری کسب کنند. پوشش برجسته به راحتی می تواند سود بیشتری را در کسب و کار شما به دست آورد. بنابراین، امروز برنامه را امتحان کنید.

دانلود برنامه ساخت کاور هایلایت اینستاگرامدانلود برنامه ساخت کاور هایلایت اینستاگرام

 ویژگی های بیشتر به زودی با به روز رسانی جدید اضافه شده است.

دانلود برنامه ساخت کاور هایلایت اینستاگرام

برای دانلود برنامه نسخه ی اندروید کلیک کنید

برای دانلود برنامه نسخه ی آیفون کلیک کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.