آموزش اد کردن هم تیمی به عنوان دوست پس از بازی در کال آف دیوتی موبایل اندروید و آیفون

  • ۱۶۲۶

در کال آف دیوتی موبایل می توانید به مبارزه با دیگر کاربران در این بازی پر طرفدار بپردازید و با استفاده از مهارت و تجربه ی خود حریفان و رقبای خود را از سر راه بردارید و خود را به صدر برسانید. در این بازی می توانید با اضافه کردن بازیکنان دیگر به عنوان دوست یک تیم تشکیل دهید و با هماهنگی و توان بیشتری بر دشمنان خود غلبه کنید ، آن ها را از دور بازی خارج کرده و در میان بازیکنان دیگر بهترین باشید .

همچنین شما میتوانید از آموزش مشابه دانلود نقشه پابجی و آموزش بی صدا کردن بازیکنان در بازی کالاف دیوتی موبایل نیز دیدن کنید . زمانی که شما یک دور بازی را شروع می کنید سیستم بازی به طور خودکار به صورت شانسی برای شما هم تیمی ها و حریفانی انتخاب می کند .

با این افراد انتخاب شده به بازی و نبرد می پردازید ، بازی آن ها را مشاهده کنید ، افراد ضعیف و زرنگ در دور بازی را می شناسید و قدرت خود را می توانید با آن ها مقایسه کنید. ممکن است شما از بازی کردن بازیکنی که با هم در یک دور بازی کرده اید خوشتان آمده باشد و دوست دارید در دور های دیگر نیز با آن شخص هم تیمی شوید تا بتوانید تیمی قدرتمند داشته باشید.

از این رو ما تصمیم گرفتیم روش اضافه کردن هم تیمیتان را به شما کاربران گرامی آموزش دهیم. برای اضافه کردن افراد هم تیمی به عنوان دوست کافیست پس از به پایان رسیدن بازی ، خارج نشوید و گزینه ی مشخص شده در کنار فرد مورد نظرتان را لمس کنید تا درخواست دوستی برای او صادر شود.

آموزش اد کردن هم تیمی به عنوان دوست پس از بازی در کال آف دیوتی موبایل اندروید و آیفون

کالاف دیوتی موبایل برای کامپیوتر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.