آموزش جدید ذخیره کردن اکانت بازی پابجی pubg موبایل در اندروید فیسبوک و تویتر

  • ۲۷۹۸

از دست دادن اکانت بازی ها یکی از دغدغه هایی است که گیمر ها با آن دست و پنجه نرم میکنند. و به تازگی مشکل مبرم دوستان در بازی پابجی موبایل هست که اکانت خود را از دست داده اند یا اینکه میخوان اکانت خود را برگردانند

یک اشتباه یا فراموشی کوچک موجب می شود تا با پاک کردن بازی ، تمامی زحماتی که برای یک بازی کشیده اید، در یک پلک به هم زدن پَر بکشند!

برای اینکه مراحل و لول های بازی ذخیره شود، نیاز است بازی را در یکی از سرویس های منتخب بازی ذخیره کنید.

برای مثال میتوانید تمامی مراحل و اطلاعات بازی خود را بر روی سرور های گوگل گیمز (اندروید) یا گیم سنتر (اپل) و یا توییتر و فیسبوک ذخیره کنید.

این کار باعث می شود که داده های بازی شما در قسمت امنی ذخیره شود.

اگر به دلایلی بازی پاک شد،  هر وقت که خواستید اکانت خود را می توانید با استفاده از این سرویس ها برگردانید.

با ذخیره کردن اکانت خود در توییتر و فیسبوک میتوانید اقدام به خرید UC بکنید.

شما حتما باید بازی خود را در گوگل گیمز یا گیم سنتر یا توییتر و یا فیسبوک ذخیره کنید و سپس اقدام به خرید UC بفرمایید. در غیر اینصورت امکان خرید UC برای شما وجود نخواهد داشت.

با ما همراه باشید تا با روش های ذخیره کردن بازی (ذخیره) بر روی یکی از سرویس های منتخب ، آشنا شوید.

برای ذخیره پابجی موبایل کافیست به Settings مراجعه کنید. (آیکون چرخ دنده) سپس در اولین سربرگ یعنی Basic در بالای صفحه تعدادی آیکون قرار دارد. این آیکون ها به فیسبوک و … ربط دارند.

با زدن + میتوانید لیست کامل را ببینید: (تصویر زیر)

آموزش جدید ذخیره کردن اکانت بازی پابجی pubg موبایل در اندروید فیسبوک و تویتر

تقریبا تمامی مراحل ذخیره یکسان است. در فیسبوک و توییتر با وارد کردن ایمیل یا نام کاربری و رمز عبور و اجازه دادن به فیسبوک، میتوانید بازی را ذخیره کنید.

در Game Center که مختص گوشی های اپل است ، با زدن بر روی آن و اندکی صبر با ظاهر شدن پیغامی در بالای صفحه نمایش با مضمون Welcome to Game Center ، بازی ذخیره می شود.

در گوگل گیمز نیز تقریبا مراحل اینگونه می باشد. با زدن گوگل گیمز ، حساب ایمیلی خود را انتخاب میکنید و به گوگل اجازه میدهید تا بازی روی سرویس گوگل گیمز ذخیره شود. (با زدن دکمه Allow)

  • ممنونم
    پاسخ مدیر :
    خواهش میکنم
  • سلام
    من با حالت مهمان تو بازی پابجی بودم و وقتی میخواستم به تویییتر لینکش کنم بازیم پرید کلا و الان از لول یک میاره باید چیکار کنم؟
  • سلام
    من با حالت مهمان تو بازی پابجی بودم و وقتی میخواستم به تویییتر لینکش کنم بازیم پرید کلا و الان از لول یک میاره باید چیکار کنم؟
  • سلام ببخشید من نمیدونم چطوری باید بازی match masters رو رو فیسبوک لا یت متصل کنم چون من از قبل یک حساب فیسبوک دیگه داشتم وبازی رو حساب قبلی ولی الان میخوام بازی به حساب جدید فیسبوک لا یت متصل و ذخیره کنم لطفا راهنمایی بفرماییذ
  • سلام مجدد ببخشید من یکی از دوستانم میخواد وارد فیسبوک
    من بشه اما هر کاری میکنه نمیتونه بره لطفا میشه راهنمایی کنید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.