آموزش تصویری حذف لایو Live در اینستاگرام اندروید

  • ۱۴۹۳

همان طور که می دانید اینستاگرام یک شبکه ی اجتماعی بسیار معروف در جهان می باشد که می توان گفت بیشتر افرادی که با فضای مجازی سر و کار دارند حد اقل دارای یک اکانت در این شبکه ی اجتماعی هستند.

از آن جا که هر شخص با خرید یک دستگاه تلفن همراه یا تبلت و امثال این ها فورا به دنبال آن است ک یک اکانت اینستاگرام داشته باشد و ممکن است با بسیاری از ترفند ها و امکانات اینستاگرام آشنایی نداشته باشند ما تصمیم گرفتیم آموزش های مربوط به این شبکه اجتماعی پر طرفدار بپردازیم. در این بخش از آموزش ها به روش حذف لایو در اینستاگرام پرداخته ایم تا شما کاربران محترم بتوانید بدون مشکل از این شبکه اجتماعی استفاده کنید و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید.

همچنین شما میتوانید از آموزش مشابه ساخت اکانت اینستاگرام نیز دیدن کنید .

نحوه دیلیت کردن لایو در اینستاگرام برای حذف لایو در اینستاگرام پس از به اشتراک گذاری ویدیو زنده Live برای پایان دادن به اشتراک ویدیو زنده گزینه ی End را لمس کنید.

آموزش تصویری حذف لایو Live در اینستاگرام اندروید

 در این قسمت باید گزینه ی Delete Video و سپس Delete را انتخاب کنید تا ویدیوی اشتراک گذاری شده حذف شود. اگر گزینه ی Share to Story را انتخاب کنید لایو شما در استوری اینستاگرامتان به اشتراک گذاشته خواهد شد و دیگر کاربران و دنبال کنندگان شما می توانند آن را تا بیست و چهار ساعت دیگر مشاهده کنند.

آموزش تصویری حذف لایو Live در اینستاگرام اندروید

آموزش تصویری حذف لایو Live در اینستاگرام اندروید

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.